någon som vet vad uppdateringen handlade om som kom idag? verkade som en patch (eller var det bara tillfälligheter)
- bollen glider iväg snabbare efter första studsen vid genomskärare i luften
- spelare som löper i djupled med LB+A springer inte 100% längre vilket gör att genomskärarna är mycket mindre effektiva
någon mer som känner detta eller inbillar jag mig?
Den kom igår om man ska vara petig
Men du har nog en poäng ! Kände samma sak bollen glider iväg snabbare..
Eftersom Di Natale var min favoritspelare förra året var jag tvungen att testa honom nu också. Och han var riktigt skön att lira med! Snabb, grymma skott och avslut! Började med ett hattrick och en assist i första matchen!
är det alltid så här att när veckans lag har kommit så går priserna ner ganska mycket, för att sedan gå upp igen efter några dagar? fick en liten chock när jag så hur mycket mina spelare har gått ner i värde:/
är det alltid så här att när veckans lag har kommit så går priserna ner ganska mycket, för att sedan gå upp igen efter några dagar? fick en liten chock när jag så hur mycket mina spelare har gått ner i värde:/
väldigt varierande priser beroende på spelare men detta totw är nog det bästa som varit på fut 14 och då köper folk ofantligt med packs o då går ju priserna ner på vanliga spelare eftersom de blir så många.
väldigt varierande priser beroende på spelare men detta totw är nog det bästa som varit på fut 14 och då köper folk ofantligt med packs o då går ju priserna ner på vanliga spelare eftersom de blir så många.
jag såg tex att hazard har gått från mellan 180-185 k till typ 165k, eftersom han är ganska dyr och mindre chans att få honom i packsså borde det väl stabilisera sig eller vad tror du?