Citat:
Ursprungligen postat av
saltapinnar
Jag tror KJ ensam dödat VB men nu vacklar jag i min tanke ensam,någon annan vet vad han gjort och stämmer vittnets iaktagelse att han sett Kj bära ut något stort med någon annans hjälp.ja då finns det ju en person till som vet,men vem kan denna personen vara.
Det finns en kuf som varit uppe i tråden för längesedan med initialerna CS. Han kände VB, skrev kommentarer på VBs sida, på msp sida, på efterlyst sida på facebook, om VB, hur nära vänner de varit. Han var vän med KJ, AF och VB på FB, det såg jag för längesedan, nu är det bara AF kvar som vän,
Denna CS bor på Batterivägen nästan där KJ bor. Nu är det ändrat och står att han bor i Skellefteå på hans facebook, men ingen med det namnet bor där. Lite märkligt.
Han passar in i min teori om medhjälpare. Han verkar lite.. Udda, lite bakom, kanske lättpåverkad. En sån som kanske såg upp till KJ, en möjlig medhjälpare
Jag vet inte om jag vill lägga ut hans FB-sida, känns lite fel
Någon som kommer ihåg vem jag menar? Han hette C*risti*n i förnamn *= h, a
Edit: Nu är jag ingen expert på at avgöra sånt, hur en människa är, det är bara mitt intryck av hur han skrev tidigare till VB och utseendet. Men man ska inte döma hunden efter håren som man säger. Så där kan jag ha gjort ett grovt fel, nämner dock inte hans hela namn