Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.TravisBickle
Spelade precis den sjukaste, mest frustrerande matchen någonsin. Jag hade massvis med frilägen, minst 5 ramträffar och 2 bollar som räddades vid mållinjen. Det gick helt enkelt inte att göra mål! Han jag mötte hade dessutom ingenting, förutom en helt felaktig straff i andra halvlek, som han missade (känns som att det var "fair-play" att han inte satte den, alltså att det var meningen). Jag fick göra ett drömmål med Gerrard i 85:e minuten från 30 meters avstånd och till slut vinna matchen med 1-0. Jag tror jag aldrig har varit så glad över ett mål.
Varför känns det som att FIFA hatar mig?

Haha kolla du på en del av mina matcher då xD Idag hade jag t.ex en match som slutade 1-1 fast jag hade kanske så där 7 frilägen + 1 av dom hade jag en spelare jag kunnat passa för öppet mål, men istället så ville jag inte riskera något och sköt för sent -.-
Har haft väldigt många matcher där jag också blåst frilägen + fått otroligt många ribb/stolp träffar.. Det roliga är att dom matcher där jag tycker motståndaren får enkla mål är oftast just dom jag också lyckas träffa stolpe/målvakt/spelare/ribba istället för nätet -.-