2013-11-06, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.TravisBickle
Spelade precis den sjukaste, mest frustrerande matchen någonsin. Jag hade massvis med frilägen, minst 5 ramträffar och 2 bollar som räddades vid mållinjen. Det gick helt enkelt inte att göra mål! Han jag mötte hade dessutom ingenting, förutom en helt felaktig straff i andra halvlek, som han missade (känns som att det var "fair-play" att han inte satte den, alltså att det var meningen). Jag fick göra ett drömmål med Gerrard i 85:e minuten från 30 meters avstånd och till slut vinna matchen med 1-0. Jag tror jag aldrig har varit så glad över ett mål.

Varför känns det som att FIFA hatar mig?

Haha kolla du på en del av mina matcher då xD Idag hade jag t.ex en match som slutade 1-1 fast jag hade kanske så där 7 frilägen + 1 av dom hade jag en spelare jag kunnat passa för öppet mål, men istället så ville jag inte riskera något och sköt för sent -.-

Har haft väldigt många matcher där jag också blåst frilägen + fått otroligt många ribb/stolp träffar.. Det roliga är att dom matcher där jag tycker motståndaren får enkla mål är oftast just dom jag också lyckas träffa stolpe/målvakt/spelare/ribba istället för nätet -.-
Citera
2013-11-06, 21:00
Medlem
vafan? har ~100 kort på min "transfer target" lista nu, alltså 9 sidor + 1 kort. trots att jag biddar på fler kort blir inte listan längre? kan inte flera kort visas eller?
Citera
2013-11-06, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Haha kolla du på en del av mina matcher då xD Idag hade jag t.ex en match som slutade 1-1 fast jag hade kanske så där 7 frilägen + 1 av dom hade jag en spelare jag kunnat passa för öppet mål, men istället så ville jag inte riskera något och sköt för sent -.-
Nu hängde jag inte med riktigt. Att göra ett fittmål dvs passa en medspelare när du kommer 2 mot 1 så den får öppet mål är väl de säkraste man kan göra? Vad menar du med att du inte ville riskera nåt med att passa honom och istället sköt själv?
Senast redigerad av BendingSwine 2013-11-06 kl. 21:05.
Citera
2013-11-06, 21:05
Medlem
HestDrickaColas avatar
Haha, sjukt att så många har runt en mille och jag sitter med 25k. Äsch. Bale verkar vara cool att spela med, han har alltid varit rätt trist som LM etc. men nu vill jag verkligen ha'n.
Citera
2013-11-06, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
vafan? har ~100 kort på min "transfer target" lista nu, alltså 9 sidor + 1 kort. trots att jag biddar på fler kort blir inte listan längre? kan inte flera kort visas eller?
Stämmer bra det. Blev själv orolig en gång för länge sen.
Citera
2013-11-06, 21:07
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Nu hängde jag inte med riktigt. Att göra ett fittmål dvs passa en medspelare när du kommer 2 mot 1 så den får öppet mål är väl de säkraste man kan göra? Vad menar du med att du inte ville riskera nåt med att passa honom och istället sköt själv?

Svettmål FOR THE WIN

E: Någon som lirat med Rvp? och kan ge en liten recension ?
Citera
2013-11-06, 21:09
Medlem
krestons avatar
Hur ställer ni er till Di Maria? Är han värd priset jämfört med en pedro som går för 20% eller till och med en Vela som är nästan gratis?
Citera
2013-11-06, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kreston
Hur ställer ni er till Di Maria? Är han värd priset jämfört med en pedro som går för 20% eller till och med en Vela som är nästan gratis?
Riktigt skön lirare, tyvärr så förstörs han av sina H/H wrs, blandat med 79 stamina. Kör med Vela.
Citera
2013-11-06, 21:15
Medlem
marcmarocs avatar
Kom uppdatering till fifa 14 på 40 mb (ps3) någon som vet ngt mera?
Citera
2013-11-06, 21:16
Medlem
Vart ska man vända sig om man vann en division och inte fick sina vinstmynt. Vann div.2 och skulle få 13 k , står dock att jag vunnit en titel men inga jävla mynt. Säkert köpt paket för 1 tusen kronor och bara fått bajs och nu det här.såg fram emot att köpa gundogan och testa han. Helvete
Citera
2013-11-06, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Stämmer bra det. Blev själv orolig en gång för länge sen.
ah gott flyttade över alla korten till consumables nu, 200 team fitness-kort landade jag på!
ett tips till er: köp dom på open bid, kan enkelt fås för cirka 800 (950 BIN)
Citera
2013-11-06, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
ah gott flyttade över alla korten till consumables nu, 200 team fitness-kort landade jag på!
ett tips till er: köp dom på open bid, kan enkelt fås för cirka 800 (950 BIN)
Själv kör jag på kontrakt, budat hem 400st änsålänge Blir 87,50c profit/kort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in