2013-11-06, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Jo det brukar det. Fan vad segt, förstår att du behöver skriva av dig

Jag vettefan jag blir sån när jag blir arg.. Men liksom att vara 1 poäng från att få stanna kvar i serien och jag blir blåst utan att ens få spela matchen känns för jävligt.. åtminstone låt mig då förlora med 90 min spelade istället för matchen står 0-0 i 5 min och moståndaren lämnar >.<

Trodde jag hamnade i samma situation precis.. motståndaren Dcase i 45 stod 0-0.. men kom på jag förlorade ju senaste matchen så fan är det så att man får spela om matchen :O Riktigt segt nu när man vet om att man blev blåst av spelet
Citera
2013-11-06, 15:51
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kefrens
Har samma fetish. Ser bra ut, dock tycker jag inte Benatias inform är ett dugg bättre än hans normala kort, så där kan du spara lite coins.
Handanovic mot Reina imo också. Du får gärna återkomma med hur laget kändes
Har spelat 5 matcher med laget hittills, vunnit 4 samt förlorat en och det var i finalen av guldcupen.

Jag trivs riktigt bra med laget, efter några justeringar. Tog bort Matuidi, Mexes samt Clichy, sistnämnda var bra men dom andra två tyckte jag var skit dåliga, framförallt Matuidi, gjorde inte något rätt. Ersatte dom med det här och det blev genast mycket bättre, Chiellini är en riktig klippa: http://www.futhead.com/14/squads/2141250/

Anfallet är otroligt bra måste jag säga. Dzeko var som jag väntade mig, riktigt bra. Han är riktigt stark och har förvånansvärd bra bollkontroll. Navas är ingen målgörare utan är den som langar in bollar till Dzeko. Lavezzi är nog lagets bästa spelare, otroligt rolig att lira med. Blixtsnabb, målfarlig och äckligt bra teknik.

IF Pjanic var faktiskt förvånande bra, köpte han för 11.5k, inget i princip. Han har en riktigt sexig högerfot, slår långbollar som öppnar upp försvaret totalt, samt att han har fina frisparkar.
Citera
2013-11-06, 15:52
Medlem
Weeruuns avatar
TOTW släpps 16:00 va?
Citera
2013-11-06, 15:54
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weeruun
TOTW släpps 16:00 va?
yes. och finns i packsen kl 19
Citera
2013-11-06, 15:56
Medlem
haammpes avatar
Någon som kan slänga ihop något awesome lag med ibra och nani?
Ett plus om ni får in yaya
Citera
2013-11-06, 16:01
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Någon som kan slänga ihop något awesome lag med ibra och nani?
Ett plus om ni får in yaya

Hade inte jag något sådant lag innan? Men man är tvungen att använda Fellaini om du inte vill spela skitdåliga 433.

Hade iaf Fellaini och Hazard som LM. Ibra-Cavani-Menez(cam), ja, du fattar i 41212
Citera
2013-11-06, 16:02
Medlem
sjukt TOTW.. rättvist att Enyeama fick en IF
EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA 1m
SIF @aguerosergiokun, Benzema, SIF Lewandowski, & @Cristiano lead the new TOTW http://bit.ly/Hx1yfQ #FUT pic.twitter.com/357Eisv0Pg
Citera
2013-11-06, 16:03
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
sjukt TOTW.. rättvist att Enyeama fick en IF
EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA 1m
SIF @aguerosergiokun, Benzema, SIF Lewandowski, & @Cristiano lead the new TOTW http://bit.ly/Hx1yfQ #FUT pic.twitter.com/357Eisv0Pg
Kommer öppnas en del packs i kväll kan man ju gissa på. Sjukt totw.
Citera
2013-11-06, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Kommer öppnas en del packs i kväll kan man ju gissa på. Sjukt totw.
IF Grodzicki - bronsspelare med 75 defending.. nuf said
3 SIFs dessutom om jag räknat rätt? aguero, lewan, caulker?
Citera
2013-11-06, 16:07
Medlem
nitinitis avatar
Nu finns iallafall en decent vänsterback i Ligue 1. Digne in form.
Citera
2013-11-06, 16:12
Medlem
Weeruuns avatar
Köpte mig två Lewa igår, för han skulle få IF idag och hoppades på en prishöjning precis när TOTW släpps som det alltid brukar bli på spelare som får IF. Men priserna på Lewa har tom sänkts lite.

Varför är det så?
Citera
2013-11-06, 16:14
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weeruun
Köpte mig två Lewa igår, för han skulle få IF idag och hoppades på en prishöjning precis när TOTW släpps som det alltid brukar bli på spelare som får IF. Men priserna på Lewa har tom sänkts lite.

Varför är det så?
Han kommer höjas i pris när hans sif kommer ut i packs antar jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in