Citat:
Ursprungligen postat av
kefrens
Har samma fetish. Ser bra ut, dock tycker jag inte Benatias inform är ett dugg bättre än hans normala kort, så där kan du spara lite coins.
Handanovic mot Reina imo också. Du får gärna återkomma med hur laget kändes

Har spelat 5 matcher med laget hittills, vunnit 4 samt förlorat en och det var i finalen av guldcupen.
Jag trivs riktigt bra med laget, efter några justeringar. Tog bort Matuidi, Mexes samt Clichy, sistnämnda var bra men dom andra två tyckte jag var skit dåliga, framförallt Matuidi, gjorde inte något rätt. Ersatte dom med det här och det blev genast mycket bättre, Chiellini är en riktig klippa:
http://www.futhead.com/14/squads/2141250/
Anfallet är otroligt bra måste jag säga. Dzeko var som jag väntade mig, riktigt bra. Han är riktigt stark och har förvånansvärd bra bollkontroll. Navas är ingen målgörare utan är den som langar in bollar till Dzeko. Lavezzi är nog lagets bästa spelare, otroligt rolig att lira med. Blixtsnabb, målfarlig och äckligt bra teknik.
IF Pjanic var faktiskt förvånande bra, köpte han för 11.5k, inget i princip. Han har en riktigt sexig högerfot, slår långbollar som öppnar upp försvaret totalt, samt att han har fina frisparkar.