2013-11-05, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMentalita
Jag håller med dig, rent åt helvete prioriterat. Ett jävla otyg att bortastå ska vara bredvid hemmastå, det gynnar inte någon. Varken stämningsmässigt eller säkerhetsmässigt.
Att ansvariga här i Brynäs slår bort det som att det är arkitektens verk är ju bara skrattretande - de måste ju själva vara lika inkompetenta som har godkänt arkitektens planer...

Att Brynäs anfaller ifrån klacken och mot restaurangbesökare i två perioder är den största spottloska i ögat på sina supportrar jag sett.

Sen kan man lägga till att klackarna står bredvid varandra.

Jävlar vad er ledningen skiter fullständigt i er.
Citera
2013-11-05, 17:37
Medlem
Tonyjajjos avatar
Är väl någon timråit som hänger här om jag inte sett fel? Kommer ni upp den 13:e november?
Kikade runt på diverse sidor och hittade info om en Umeåresa, dock handlade det om den 15:e februari(!)..
Citera
2013-11-05, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyjajjo
Är väl någon timråit som hänger här om jag inte sett fel? Kommer ni upp den 13:e november?
Kikade runt på diverse sidor och hittade info om en Umeåresa, dock handlade det om den 15:e februari(!)..
Rv dyker väll upp med minst en minibuss iaf.. Supporterklubben vet ja inte, dom har väll gått o dött eller nått
Citera
2013-11-05, 18:29
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyjajjo

Säsongens storsatsning kommer tydligen ske den 15:e Februari, men ett par rödvita själar lär säkerligen söka sig upp den 13:e November

Håller dock med Hezzten. Supporterklubbens verksamhet verkar ha tynat bort, precis som föreningens ekonomi.
Senast redigerad av IceEyes 2013-11-05 kl. 18:31.
Citera
2013-11-06, 09:27
Medlem
Salveheims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttos
Du kan knappast anklaga oss för att sno från hammarby? Det är exakt samma människor som håller på hammarby som håller på leksand
Bajens version: Här är Hammarbys a-lag
Er version: Här är tokiga masar

Bajens version: Här är Hammarbys fans
Er version: Här är superstars (haha)

Bajens version: Alla kommer från söder
Er version: Alla håller på Leksand

Bajens version: Och vi älskar Hammarby
Er version: Och vi älskar LIF

Kände att jag behövde förtydliga för dig.
Citera
2013-11-06, 10:33
Medlem
Laxnesss avatar
Hur fan får man tag på biljetter till bortastå i Örebro egentligen?

Jag åker ingen organiserad resa då jag bor i stan och vill ha en helst idag, hur fan?

Citat:
Örebro Hockey hälsar supportrar till bortalaget hjärtligt välkomna till Behrn Arena!

Bortasupporters kan köpa biljetter i enlighet med all publik. Detta gäller i normalfallet både sittplats och ståplats. Vid vissa matcher endast sittplats, se nedan.

Organiserade supporterresor

Begreppet organiserad supporterresa eller organiserade borta biljetter gäller enbart biljetter som är sålda genom den besökande föreningens försorg eller av det aktuella lagets supporterklubb.

Vid samtliga matcher gäller dessutom:

Vid samtliga matcher är den allmänna försäljningen av ståplatsbiljetter till bortasektionen stoppad och bortasupporters hänvisas då enbart till organiserade supporterresor eller sittplats.

Huvudregeln säger att gästande supportrar tillresta i organiserade supporterresor endast äger tillträde till den, på arenan, tilldelade bortasektionen samt den av arrangören bestämda transportvägen till denna sektion.

Om det totala antalet biljetter till bortaläktaren inte sålts via de organiserade supporterresorna, säljs de kvarvarande biljetterna på webben eller på plats vid Behrn Arena 2 timmar före matchstart. Priset är 100 kr.
Citera
2013-11-06, 10:54
Medlem
Det beror på vilket lag du håller på.

Jag rekommenderar dig att höra av dig till ditt lags officiella supporterklubb. Så funkar det hos oss iallafall (FBK)
Citera
2013-11-06, 11:08
Medlem
Laxnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie57
Det beror på vilket lag du håller på.

Jag rekommenderar dig att höra av dig till ditt lags officiella supporterklubb. Så funkar det hos oss iallafall (FBK)
Leksing!!!

Ålrajt, får la höra av mig till Superstars då.

Jävla krångel, kommer inte ihåg att det var så här förra gången jag var på Viperzzz-LIF
Citera
2013-11-06, 11:11
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxness
Leksing!!!

Jävla krångel, kommer inte ihåg att det var så här förra gången jag var på Viperzzz-LIF

Annars kan man höra av sig med det egna lagets säkerhetsansvariga oftast.
Citera
2013-11-06, 11:16
Medlem
Laxnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Annars kan man höra av sig med det egna lagets säkerhetsansvariga oftast.
Det är många bud här.
Citera
2013-11-06, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxness
Leksing!!!

Om du går in på Örebros hemsida och försöker köpa biljett till matchen, så står det ju klart och tydligt:
Citat:
Bortastå
Biljetter till bortastå bokas genom gästande lags supporterförening.
Citera
2013-11-06, 11:34
Medlem
Laxnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autodidakt-doktor
Om du går in på Örebros hemsida och försöker köpa biljett till matchen, så står det ju klart och tydligt:
Visst är det så.
Det jag opponerar mig emot är att överblivna biljetter säljs först två timmar innan nedsläpp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in