Citat:
Ursprungligen postat av
BendingSwine
Såna där inlägg är bara onödiga.
Och för att svara på ditt tidigare gnäll:
Börja agera lite mer vuxet och använd dig av ett mer moget språk. Skippa ''xD'', '':P'', och liknande så kanske folk kan börja ta dig på allvar.
Och det är inte era då? Förresten var väl då egentligen ditt inlägg "fixa det" då också onödigt :P
Agera mer vuxet? Ska det komma från DIG?! o.O Jag må klaga, men inte fan gör det att jag beter mig "ovuxet".. Ta då istället ert klagande på mina posts där ni skriver mellan varandra "akta dig han kanske kallar dig p12" eller något sådant eller ditt barnspråk där du stavar ord fel med vilje och lägger till tusen smileys... (samt era PM)
Och hur tas ni på allvar när ni använder tråden till ert egna lilla chattrum för o prata skit om mig då? Vad är det "vuxna" med det? Och varför får jag inte använda smileys? Hur gammal är du? Du låter som en gammal "farfar" som inte gillar det "nya" och ska klaga om hur bra det var förr i tiden ungefär.. Är flashback ovuxna då som ens lagt till massvis med smileys?
Vissa skriver med smileys vissa gör inte.. det är något man får leva med, ganska ovuxet o gnälla på sådant ens.. Det är inte som jag skriver till min chef och skriver
" HEJ!

Jag vill ha löneförhöjning plz xD" ... Detta är ett vanligt forum och jag gillar väl o andvända smileys så varför ska jag rätta mig efter dig? :/ Har använt smileys hela mitt liv och är inte en vana som man bara slutar tvärt så där.. i