2013-11-05, 23:18
Bannlyst
När jag tex sitter på bussen och det bara är jag och en annan kille så börjar jag drömma om att jag blir våldtagen rakt upp och ner, behöver inte vara vanligt sex utan det kan vara att jagt blir tvingad att suga av eller runka av honom. desto mer jag tänker på det desto kåtare blir jag. lär ju dock aldrig hända. och alla gråter om hur hemskt en våldtäkt är, men jag har läst om att detta är vanligt bland tjejer så varför blir alla så ledsna när det väl händer dem?

Tänder på tanken att bli dominerad och inte ha något att säga till om gör mig helt varm. I de relationerna jag har haft har jag alltid fått övertyga killarna om att vara hårdhänta men även om de är det så finns inte överraksningsmomentet där det är så fake och de är så dåliga på det.

Får ni killar samma tankar när ni ser en tjej på bussen/tåget när det är så lite folk där att det skulle gått att tvinga tjejen till sex?
Citera
2013-11-05, 23:20
Medlem
TaEnFunderares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiGhT-PuSsy-95
När jag tex sitter på bussen och det bara är jag och en annan kille så börjar jag drömma om att jag blir våldtagen rakt upp och ner, behöver inte vara vanligt sex utan det kan vara att jagt blir tvingad att suga av eller runka av honom. desto mer jag tänker på det desto kåtare blir jag. lär ju dock aldrig hända. och alla gråter om hur hemskt en våldtäkt är, men jag har läst om att detta är vanligt bland tjejer så varför blir alla så ledsna när det väl händer dem?

Tänder på tanken att bli dominerad och inte ha något att säga till om gör mig helt varm. I de relationerna jag har haft har jag alltid fått övertyga killarna om att vara hårdhänta men även om de är det så finns inte överraksningsmomentet där det är så fake och de är så dåliga på det.

Får ni killar samma tankar när ni ser en tjej på bussen/tåget när det är så lite folk där att det skulle gått att tvinga tjejen till sex?

tror inte att du vill bli våldtagen utan mer att du vill bli dominerad och behandlad lite hårdare

du hade nog inte uppskattat det av en gubbe på 60+? eller?
Citera
2013-11-05, 23:20
Bannlyst
Jag brukar inte få den känslan iallafall att jag vill våldta en tjej på bussen men du är inte ensam om att ha såna tankar som tjej.
Väldigt många gillar att bli dominerade eller testa "rape-play" som det heter
Citera
2013-11-05, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wiz.khaf
Jag brukar inte få den känslan iallafall att jag vill våldta en tjej på bussen men du är inte ensam om att ha såna tankar som tjej.
Väldigt många gillar att bli dominerade eller testa "rape-play" som det heter

Saken är att jag har blivit dominerad av killar men det blir ju aldrig bli riktigt hur mycket man än spelar att det är på riktigt..
Citera
2013-11-05, 23:26
Medlem
givemefives avatar
Du vill inte bli våldtagen, du vill ha rapeplay. En jävla skillnad så din tråd gör bara att du verkar helt jävla dum i huvudet som undrar varför tjejer inte vill bli våldtagna.

Det var ju förresten du som startade en tråd om att din killkompis var anklagad för våldtäkt men tjejen ljög eftersom att hon var "trasig". Så du var mao bara avundsjuk. Jävla spån asså.

Kom tillbaka när du blivit gruppvåldtagen och sönderslagen eller håll käft och tala inte för andra offer där ute. Ingen frisk tjej vill bli våldtagen, respektlösa luder.
Citera
2013-11-05, 23:36
Bannlyst
Citat:
Enda som är respektlös här är du..
Vill du verkligen bli sönderslagen av en man? Överfallsvåldtäkter inbegriper oftast grovt våld...
Citera
2013-11-05, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flamande.grevskopa
Vill du verkligen bli sönderslagen av en man? Överfallsvåldtäkter inbegriper oftast grovt våld...

Fast det är väl oftast för att tjejen bråkar emot? antar att det inte bara är sexuella tjejer som blir våldtagna.
Citera
2013-11-05, 23:41
Bannlyst
Citat:
Fast det är väl oftast för att tjejen bråkar emot? antar att det inte bara är sexuella tjejer som blir våldtagna.
Tänk om en oattraktiv man tvingar sig på dig - kommer du inte streta emot då? Tror du att alla våldtäktsmän är riktigt sexiga?
Citera
2013-11-05, 23:50
Medlem
Gideon-Stures avatar
Du vill inte bli våldtagen, bara ha uppmärksamhet.
Skulle du ligga med den här snubben: http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/11920066/800/normal/b41a8ce58fa6d/16s07-eklund-985.jpg ?
Gissar också på namn och sifferkombinationen att du e väldigt ung och kommer nog förhoppningsvis om några år inse att olika typer av överfall och våld inte e "som på film".
Senast redigerad av Gideon-Sture 2013-11-05 kl. 23:53.
Citera
2013-11-05, 23:53
Medlem
givemefives avatar
Citat:
Är medveten om att det finns bitterfittor som inte ens gillar sex, känns konstigt att man inte gillar att bli hårt tagen då heller...

Ja det finns många "bitterfittor" som inte har någon lust att bli våldtagna av ett svettäckligt mongo och kanske sönderslagen på kuppen. Gud så bittra vi är, no lifers.

Men jag hoppas din önskan går i uppfyllelse, att du får uppleva det på riktigt så kan vi ju se sen hur roligt du tyckte det var. Och då pratar vi inte rapeplay för du vill ju att det ska vara äkta.

Alla kan ha fantasier men blanda inte in hur andra tjejer mår efter våldtäkter bara för du är ett luder som vill bli påsatt överallt. Just saying.
Citera
2013-11-05, 23:55
Medlem
stackars människa, tror att en våldtäkt är samma sak som att bli dominerad...
Citera
2013-11-06, 00:03
Medlem
Citat:
hur drar du en sån slutsats om jag skriver tydligt att jag vet om att alla tjejer inte gillar sex och därför kanske inte gillar våldtäkt?

Jag älskar sex, men inte med vem som helst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in