2013-11-05, 20:49
Medlem
Fan vad Hasse Aro flinade när han blev intervjuad av Expressen om detta
2013-11-05, 21:28
Medlem
shogun-rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Fan vad Hasse Aro flinade när han blev intervjuad av Expressen om detta

Hasse Aro är pk så det bara skriker om det. Vet att det var ett program i Efterlyst där GW fick frågan angående vem som var överrepresenterade när det gäller brott. GW sa rent ut att invandrare är kraftigt överrepresenterade och Aro opponerade sig direkt. Försökte prata bort det hela. Har tom för mig att Aro sa något i stil med "tänk på vad du säger"

Ja vad sa GW egentligen? Sanningen! Men det får man inte säga i Sverige idag.
2013-11-05, 21:33
Medlem
Har det kommit ut i svensk media ännu, att den norske busskaparen var neger?
2013-11-05, 21:35
Medlem
Aro är en produkt av åsiktsghettot.
Vad han tycker har mycket liten bäring på den verkliga verkligheten.
Södermalm är Rosengård åsiktsmässigt.
Inskränkhetens och de fördummades högborg.
2013-11-05, 21:43
Medlem
shogun-rs avatar
Var det mycket folk vid boksigneringen (nu räknar jag bort antidemokraterna)?

Någon som var där?
2013-11-05, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Lena Mellin AB om tårtattacken
"Jimmie Åkesson bad om det genom att befinna sig på Nytorget mitt i röda söder. Men det kommer de inte säga officiellt utan istället klaga på att man inte får signera böcker utan att bli överfallen"

Blir lika förvånad varje gång en kvinna med näbbar och klor bekämpar sd, hon som attackerade med tårtan.

Att de, kvinnorna, inte förstår att det är för deras framtid sd kämpar.
Skulle de, kvinnorna, komma i beroendeställning från någon av den extremt kvinnoförtryckande nya kultur som växer kraftigt i vårt land, då skulle hon förstå vad undergiven betyder och bestraffas hårt om hon inte underkastar sig mannen.

De är många invandrade som ler brett när de ser våra naiva kvinnor/tjejer desperat kämpa för något som i framtiden kommer att få deras, kvinnornas, egna framtida barn hamna i många obehagliga, hotfulla situationer.
2013-11-05, 22:04
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Lena Mellin AB om tårtattacken
"Jimmie Åkesson bad om det genom att befinna sig på Nytorget mitt i röda söder. Men det kommer de inte säga officiellt utan istället klaga på att man inte får signera böcker utan att bli överfallen"
Källa? Vet hur galen hon är, så skulle inte bli förvånad. Kan ju jämföras med Nero som sade att SDare får förvänta sig våld osv.

OnT: Tårtattack? Hur jävla löjligt får det bli? Jag klagar dock inte, vi kommer nog på en all-time-high i julklapp...

Edit: http://www.sverigedemokraterna.se/ Sds hemsida ligger nere. Kan det bero på sök-trycket? Som sagt, All-time high på åtminstone ett institut förväntar jag mig.
Senast redigerad av MentosFruitcore 2013-11-05 kl. 22:23.
2013-11-05, 22:22
Medlem
Janbanan74s avatar
När kommer nästa mätning?
2013-11-05, 22:33
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janbanan74
När kommer nästa mätning?
När som helst borde det komma en ny yougov.
2013-11-05, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
När som helst borde det komma en ny yougov.
Demoskop (Expressen) borde komma först. Sedan, i nämnd ordning, YouGov (Metro), United Minds (Aftonbladet) och Sifo (SvD). Och så är det dags för SCB för första gången på ett halvår.
2013-11-05, 22:44
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Den som hittade på tårt-attacken är extremt okunnig om psykologi och mediala budskap.
Detta är det bästa som hänt SD sedan järnrörsdrevet. Grattis.
2013-11-05, 22:45
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
Demoskop (Expressen) borde komma först. Sedan, i nämnd ordning, YouGov (Metro), United Minds (Aftonbladet) och Sifo (SvD). Och så är det dags för SCB för första gången på ett halvår.
Fyllde i en yougov för ungefär två dar sedan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in