2013-11-05, 07:09
Medlem
Jag drömde inatt om att jag håll på äta en styckad kropp. Armen, handleden, bröstkorg. Det var väldigt grafiskt. Jag åt människan med skinn på och såg tatueringarna på armen hos offret.

Jag börjar seriöst undra ifall jag börjar bli galen. Ska säga att jag aldrig haft tankar om att äta en människa i vaket tillstånd. Jag tvekar ofta om att äta djur är rätt dessutom.
Citera
2013-11-05, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparbergaren
Jag drömde inatt om att jag håll på äta en styckad kropp. Armen, handleden, bröstkorg. Det var väldigt grafiskt. Jag åt människan med skinn på och såg tatueringarna på armen hos offret.

Jag börjar seriöst undra ifall jag börjar bli galen. Ska säga att jag aldrig haft tankar om att äta en människa i vaket tillstånd. Jag tvekar ofta om att äta djur är rätt dessutom.
Efter en snabb sökning på google:
http://www.experienceproject.com/dream-dictionary/Cannibalism-dreams

Tittar du för övrigt på serien "The Walking Dead"?
Citera
2013-11-05, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jellyy
Efter en snabb sökning på google:
http://www.experienceproject.com/dream-dictionary/Cannibalism-dreams

Tittar du för övrigt på serien "The Walking Dead"?

Nej tittar inte på serien. Tack för länken. Svårt att ställa diagnos på sig själv och vilket av alternativen som står mig närmast. Dock har det ju varit halloween och Undead samt zombies har varit populära sökningar på webben under helgen.
Citera
2013-11-05, 07:59
Medlem
kalkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparbergaren
Nej tittar inte på serien. Tack för länken. Svårt att ställa diagnos på sig själv och vilket av alternativen som står mig närmast. Dock har det ju varit halloween och Undead samt zombies har varit populära sökningar på webben under helgen.
Exakt, halloweenhelgen kan säkert ha varit bidragande till din dröm. Så du har inget att oroa dig för anser jag. Jag har också drömt sjuka drömmar och det gör nog alla. Dock har jag ingen aning om drömmar gällande kannibalism är vanligt.
Citera
2013-11-05, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalky
Exakt, halloweenhelgen kan säkert ha varit bidragande till din dröm. Så du har inget att oroa dig för anser jag. Jag har också drömt sjuka drömmar och det gör nog alla. Dock har jag ingen aning om drömmar gällande kannibalism är vanligt.

Fast det borde vara mer ett skräckfilmsscenario jag borde drömma om. Nu var det mer att jag satt och åt och tittade runt vilka delar som gick att äta, typ mest näringsrika delar. Inget med att jaga, bli jagad av zombies, eller att jag själv är en.
Citera
2013-11-05, 09:16
Medlem
Man drömmer mycket sjukt

Ibland så drömmer man ju om saker enbart för att de är förbjudna, du kanske är rädd för att du är tokig i huvudet och då mindfuckar du dig själv omedvetet i dina drömmar. Ungefär som om man säger "Tänk inte på en rosa elefant!", då tänker man ju på en rosa elefant.

Dröm inte om att du styckmördar någon
Dröm inte om att du styckmördar någon
Citera
2013-11-05, 18:15
Medlem
Aktivers avatar
Låter inte som något speciellt alls, en liten mardröm helt enkelt, sov gott istället och strunta i vad du drömmer!
Citera
2013-11-05, 18:26
Medlem
Aktivers avatar
Låter inte som något speciellt alls, en liten mardröm helt enkelt, sov gott istället och strunta i vad du drömmer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in