2013-11-04, 22:39
Medlem
KluvenTungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Du har alltid roat mig med din humor, det får jag tacka dig för
Men ikväll skrattar jag inte lika högt, jag är orolig för dig.
Varenda skruv är bevis på att FS är skyldig ? Näh, det är nog en annan skruv lös ?

Jag förstår att du är orolig för LJ, det är befogat, utan honom är vi tillbaka till gå. Och en god indikator på att Polisen är fel ute är längden på dina inlägg.
Jag tror tvärtemot. Att vissa (om än inte alla) indicier letsdoit räknar upp kommer vara med i domskälen. Sannolikt mer stringent formulerat, och mer omfattande, visserligen. Ditt "tillbaka till gå" har fått sig mer än en törn i fallet, så jag skulle om jag var du, och inte var desperat - vakta min tunga något.
Citera
2013-11-04, 22:42
Medlem
Flisan007s avatar
Citat:
Lullige Lelle har missbrukat i många år, hur funkar hans hjärna map. minne och förmåga ?
Han klarade inte att ringa Polisen, konstigt.
Hur kommer det sig att du tycker FS är mer trovärdig som pundat, supit och div annat i mer än 20 år är mer trovärdig än LJ?
Citera
2013-11-04, 22:43
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
ja, och jag har en god aning om varför det blev ett PM av de flera förhören. och det är inte till åklagarens fördel.
Vad står i det pm:et?

Jag har inte fup tillgänglig.
Citera
2013-11-04, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Uppdragsfotograf
Har läst hela utredningsmaterialet, men vad jag minns kom polisen egentligen inte framåt speciellt mycket i förhören med den misstänkte GM? Han hade ofta svar på tal, nekade återkommande och ifrågasatte utredningen och förhörsledaren flera gånger (intressant och delvis rolig läsning- som tyvärr ganska ofta även blev väldigt tjatig). Vad jag förstått borde det inte finnas ytterligare bevis mot den misstänkte som kommit fram? Fälls han pga indicier?

välkommen i tråden.
ja förhören leddes av fjanten under foliehatten på min avatar, Berry Nejding.
nej det finns inga bevis, men man vill pröva ett vittnesmål som kan få ny betydelse i skenet av att paketet med M hittades.

du hittar mer info om vittnet och dess utsaga i min signatur.
Citera
2013-11-04, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Vad står i det pm:et?

Jag har inte fup tillgänglig.

inte jag heller just, men det är FUP391 om jag inte minns fel. Någon som kan lägga upp ?
Citera
2013-11-04, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KluvenTunga
Jag tror tvärtemot. Att vissa (om än inte alla) indicier letsdoit räknar upp kommer vara med i domskälen. Sannolikt mer stringent formulerat, och mer omfattande, visserligen. Ditt "tillbaka till gå" har fått sig mer än en törn i fallet, så jag skulle om jag var du, och inte var desperat - vakta min tunga något.

jag är orolig för flipperspelet var inte med, men i närmast alla andra inredningsdetaljer.
är det förträngt månne ?
Citera
2013-11-04, 22:57
Medlem
KluvenTungas avatar
Citat:
jag är orolig för flipperspelet var inte med, men i närmast alla andra inredningsdetaljer.
är det förträngt månne ?
Du behöver inte vara orolig, tror jag? Det är lätt att glömma ett indicium i mängden av andra.
Tror du FS är skyldig till mordet?
Citera
2013-11-04, 23:00
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
inte jag heller just, men det är FUP391 om jag inte minns fel. Någon som kan lägga upp ?
Hittade pm:et från fup s.390

Så det är denne man som kommer vara åklagarens viktigaste vittne.

Citera
2013-11-04, 23:01
Medlem
Motalas avatar
Borde inte FS vina på att byta advokat

Althin kan ju turerna
Citera
2013-11-04, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Hittade pm:et från fup s.390

Så det är denne man som kommer vara åklagarens viktigaste vittne.

Värt att notera är att både lullige Lelle och det andra vittnet noterat en silvergrå bil som stod mot spåret.
Ms bil stod inte mot spåret

I min signatur kan du läsa om polisens utredning av LJ, den är väl inte klockren direkt.
Citera
2013-11-04, 23:10
Medlem
Flisan007s avatar
Citat:
Värt att notera är att både lullige Lelle och det andra vittnet noterat en silvergrå bil som stod mot spåret.

I min signatur kan du läsa om polisens utredning av LJ, den är väl inte klockren direkt.
Hur vet du det? Var du där?
Citera
2013-11-04, 23:10
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:

I detta förhör (fup s.390) är det ju L.J:s fru som återberättar om vad L.J iaktagit.
Alltså 2:a hands uppgifter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in