2013-11-02, 19:26
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Persbrandt och Sanna har varit särbos under alla dessa år - av olika skäl.

I början av sommaren skrev Sanna så här på sin blogg angående otrogna män:

"Dumpa, säger jag bara. Dumpa aset"

http://bloggar.aftonbladet.se/sannalundell/2013/06/tur-att-jag-inte-ar-relationsradgivare/#disqus_thread

Sanna anser nämligen att det är löjligt att skylla på spriten när man är otrogen.

Alla vi som har läst förhörsprotokollet angående "sommarens händelse" dvs. läkaren som tuttade eld på Persbrandts jeansjacka med förödande konsekvenser vet att det finns vittnen som har sett Mickes eskapader med en främmande kvinna (http://www.scribd.com/doc/162467248/Forundersokningsprotokoll-mordbrand; sid 69)

"Sen öppnades dörren in tillGabriels altan. Den första synen jag fick var två nakna människor. De satt i en soffa påaltanen. Jag tror det var en konstrottingsoffa. Tjejen satt över mannen. Det såg ut som de hadesex, de var intima. Det var Micke Persbrant och en tjej. Jag såg när han senare kom ut frånaltanen att det var Micke Persbrant men jag uppfattade det inte först. Jag blev chockad översynen och såg bort. Micke Persbrant kom ut naken på gården."

Så vad gör Sanna? Dumpar hon aset? Nej, så klart. Den stora feministen letar efter en hästgård för att kunna bli SAMBO med aset.

Sanna godtar Mickes bortförklaring om att han hade varit i duschen - det var därför han var naken i lägenheten.

Tänk hur mycket pengar spelar roll när man säljer sin stolthet..

Förutsätter att TV-kanalerna inför budgetarbetena för 2014 går igenom vilka "programledare" dom behöver, och jag är rätt övertygad om att Sanna Lundell inte får förnyat förtroende. Ingen tittar på hennes program!

Och pappa Lundell kommer nog inte att ge henne en spänn så länge hon fnaskar med Persbrandt.
Han har dessutom fler barn att underhålla....
Citera
2013-11-04, 22:38
Medlem
Bultmans avatar
Det är nog knappast något tvivel om att hon fått sina tyngre journalistiska anställningar som på Aftonbladet och TV3 främst tack vare sitt släktskap med kändisar. Hon verkar inte klara av annat än att bara spy ur sig massa banala politiskt korrekta texter, vilken tur för henne att hon har åsikter som det går att leva på när hon inte har det som krävs för att producera några djupare kritiskt reflekterande alster. Jag vet faktiskt inte vad jag tycker är vidrigast med henne, hennes åsikter eller att hon hänger ihop med en sådan äcklig slusk som Persbrant, visserligen kan man ju gå och bli kär i vem som helst utan att knappt kunna rå för det, men det är ändå ett stort steg mellan att bli kär i någon och inleda ett förhållande och bilda familj med den personen för en normalt funtad människa har tillräckligt med självbevarelsedrift för att fatta att en partner med ständiga skandaler och som inte kan bete sig i möblerade rum har ett beteende som kommer att spilla över på en själv så att man själv framstår som en äcklig praktidiot.
Citera
2013-11-05, 09:44
Medlem

Vi får hoppas att Persbrandt inte hyser samma sorts litterära drömmar..

I de senaste intervjuerna har Micke försökt framställa Sanna som en extremt hård och svår diskussionspartner. Sanna är ju så vass i tungan – vetni.

När Persbrandt har kastat “några ruttna kokosbollar” emot Sanna så har Sanna svarat med repliker ”så vassa att de skulle kunna skära luften dem emellan”.

Vilken fantastisk liknelse: ruttna kokosbollar..

Några har tidigare påstått att kvinnor är mer verbala än män. Om motståndet är på den här nivån – då är det inget under.

Både Sanna själv och Persbrandt tycks vilja framställa Sanna som en tuff brud med skinn på näsan. En feminist som betonar sin självständighet genom att vara särbo. Hon har ju egna (kaffe)pengar och egen hyreslägenhet. Hon är minsann inte beroende av någon för fem öre..

Micke visserligen köper saker till henne som en häst, en BMW, semesterresor och kanske..kanske även en hästgård, men på sin blogg hycklar hon fritt och låtsas att hon inte förstår vad som är grejen med pengarna. Varför är folk så besatta av att ha pengar? Själv är hon helt nöjd med att vara en fattig 3barnsmamma från Södermalm..

Hennes feminism kommer väl främst fram i hennes vardag: hon tar hand om ungarna och hästen medan särbon knullar brudar på Gotland i ett kokainrus. Det är väl det nya feministiska sättet att dela på hemmasysslorna. Sen när gubben dyker upp igen efter ett tag, då beundrar Sanna hans superkropp.. och anser att Micke ska få eloge för den hårda träningen han utsätter sig för.. ;-)

Micke hyllar Sanna till skyarna: utan Sanna och det stabila familjelivet skulle hans liv vara ett veritabelt kaos. Sen åker han på nästa fylleresa tillsammans med villiga beundrarinnor..

Det är inte synd om Sanna – inte en sekund. Som man bäddar.. Hon inledde ju en relation med Crafoord medan han fortfarande var gift. Alltså ett AS – enligt Sannas egen bedömning. Med ett as ville hon tydligen ha ett barn.

Sen inledde hon en relation med Micke som också var upptagen och förlovad. Med detta AS ville hon ha två barn.

Nu fördömer hon liknande män på sin blogg och ger råd till deras respektive: DUMPA ASET!

Jag tror att en hästgård hägrar...
Citera
2013-11-05, 10:02
Medlem
drfreudsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno

Vi får hoppas att Persbrandt inte hyser samma sorts litterära drömmar..

I de senaste intervjuerna har Micke försökt framställa Sanna som en extremt hård och svår diskussionspartner. Sanna är ju så vass i tungan – vetni.

När Persbrandt har kastat “några ruttna kokosbollar” emot Sanna så har Sanna svarat med repliker ”så vassa att de skulle kunna skära luften dem emellan”.

Vilken fantastisk liknelse: ruttna kokosbollar..

Några har tidigare påstått att kvinnor är mer verbala än män. Om motståndet är på den här nivån – då är det inget under.

Både Sanna själv och Persbrandt tycks vilja framställa Sanna som en tuff brud med skinn på näsan. En feminist som betonar sin självständighet genom att vara särbo. Hon har ju egna (kaffe)pengar och egen hyreslägenhet. Hon är minsann inte beroende av någon för fem öre..

Micke visserligen köper saker till henne som en häst, en BMW, semesterresor och kanske..kanske även en hästgård, men på sin blogg hycklar hon fritt och låtsas att hon inte förstår vad som är grejen med pengarna. Varför är folk så besatta av att ha pengar? Själv är hon helt nöjd med att vara en fattig 3barnsmamma från Södermalm..

Hennes feminism kommer väl främst fram i hennes vardag: hon tar hand om ungarna och hästen medan särbon knullar brudar på Gotland i ett kokainrus. Det är väl det nya feministiska sättet att dela på hemmasysslorna. Sen när gubben dyker upp igen efter ett tag, då beundrar Sanna hans superkropp.. och anser att Micke ska få eloge för den hårda träningen han utsätter sig för.. ;-)

Micke hyllar Sanna till skyarna: utan Sanna och det stabila familjelivet skulle hans liv vara ett veritabelt kaos. Sen åker han på nästa fylleresa tillsammans med villiga beundrarinnor..

Det är inte synd om Sanna – inte en sekund. Som man bäddar.. Hon inledde ju en relation med Crafoord medan han fortfarande var gift. Alltså ett AS – enligt Sannas egen bedömning. Med ett as ville hon tydligen ha ett barn.

Sen inledde hon en relation med Micke som också var upptagen och förlovad. Med detta AS ville hon ha två barn.

Nu fördömer hon liknande män på sin blogg och ger råd till deras respektive: DUMPA ASET!

Jag tror att en hästgård hägrar...

Mikael Persbrandt i Expressen idag:
"Det är hon som har tvingat mig att göra alla dessa "Beck"-filmer. Det ska ju köpas hästar och grejer."
Citera
2013-11-05, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drfreudstein
Mikael Persbrandt i Expressen idag:
"Det är hon som har tvingat mig att göra alla dessa "Beck"-filmer. Det ska ju köpas hästar och grejer."

Men Sanna bryr ju sig inte om pengar.. Var det inte så - enligt hennes egen blogg?

Hon fattar inte varför folk är kåta på pengar och vill roffa åt sig - när man kan lika väl gänga med någon med massor av pengar och få allt detta gratis! En sann feminist har uttalat sig! Kvinnor kan!
Citera
2013-11-05, 16:34
Medlem
Har ni länk till intervjuerna om ruttna kokosbollar och hyllningar från Micke till Sanna? Kan ni kopiera dem här? Har missat det totalt.
Citera
2013-11-05, 17:31
Medlem
Detta par är underhållande komik. Micke P är med och blottar sig i media dagligen, trots att han inte gillar vare sig media eller rampljus. Sanna är grymt snygg men verkar riktigt korkad.
Citera
2013-11-05, 17:35
Medlem
Tycker inte att Sanna är snygg, bara alldaglig om ens det. Maria B är snygg. Förstår inte vad Micke ser hos sanna faktiskt.
Citera
2013-11-05, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovetang
Tycker inte att Sanna är snygg, bara alldaglig om ens det. Maria B är snygg. Förstår inte vad Micke ser hos sanna faktiskt.
Hon är ju den perfekta makan till honom, tar hand om barn och hem när han knullar och koksar och tar hand om honom när han kommer hem och vilar upp sig. Jag förstår honom. Jag förstår henne också, hon får stjärnglitter och stålar.
Citera
2013-11-05, 22:01
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Detta par är underhållande komik. Micke P är med och blottar sig i media dagligen, trots att han inte gillar vare sig media eller rampljus. Sanna är grymt snygg men verkar riktigt korkad.

Håller inte alls med dig. Sanna är inte alls korkad. För mig framstår hon som en mycket intelligent, samhällskritisk och kompetent journalist. Hon skriver mycket underhållande och beskriver olika samhällsdiskurser med en skärpa och ett analytiskt sinne blandat med humor. Alla klarar inte det, men det gör hon.

Men vi är båda överens om att hon ser bra ut. Men det har ju mindre relevans.
Citera
2013-11-05, 22:05
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Hon är ju den perfekta makan till honom, tar hand om barn och hem när han knullar och koksar och tar hand om honom när han kommer hem och vilar upp sig. Jag förstår honom. Jag förstår henne också, hon får stjärnglitter och stålar.

Hallå, hon får stålar och stjärnglitter? Hon fick stjärnglitter redan i modersmjölken.

Dessutom så tjänar hon nog tillräckligt för att behöva bli försörjd av en man. Det är 2013 nu, vet du.

Har du överhuvudtaget läst något som hon har skrivit? Jo, hon är journalist och programledare det kanske du inte visste?
Citera
2013-11-05, 22:36
Medlem
bernters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
Hallå, hon får stålar och stjärnglitter? Hon fick stjärnglitter redan i modersmjölken.

Dessutom så tjänar hon nog tillräckligt för att behöva bli försörjd av en man. Det är 2013 nu, vet du.

Har du överhuvudtaget läst något som hon har skrivit? Jo, hon är journalist och programledare det kanske du inte visste?
De brukar kalla sig det ja, det är ju ingen skyddad titel. Hon skriver på låtsas och får väl göra det ett tag till så länge det säljer, så länge hon är hangaround till Persbrandt och folk inte tröttnat på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in