Citat:
Ursprungligen postat av
Rust-Lee
Nej, du är INTE ett bevis på design
Har dina föräldrar bestämt hur lång du blev? När du gick i puberteten? Vilka sjukdomar du ska få?
EDIT:
Hitler var född och uppväxt katolik. Han skriver om "skaparen" i Mein kampf. Nazisterna bar på sina uniformer text som också hänvisade till Gud.
Att han sedan plockade delar av Evolutionsteorin och skapade en pervers ras-ideologi är väl inget som motbevisar något.
Vad är det du menar på att jag försöker motbevisa? Jag gör ju bara en observation. Evolution-biologer säger ju själva att det bara är en teori. Dom säger själva att evolution inte är ett faktum. Evolutionen är ju lite som ett olöst mord. Massvis av bevis och hypoteser men ingen förövare. Du kanske t.om har en bild på förövaren, namn, personnummer osv - men fortfarande. Evolutionisterna säger ju själva att den bara är en teori.
edit: ang att jag inte är designad så läs vad jag skrev till han ovan.
edit2: ang "mord" och "ansvar" så kan jag länka till artiklar där vetenskapsmän begått brott under ursäkten "evolution" och "vetenskap". Om jag minns rätt iallafall. Sidan är nere just nu som sitter på dom artiklarna så jag får återkomma.
I vilket fall så är det ju inte helt orationellt. varför inte gå ut och skjuta någon och sen bara säga till domaren "nä alltså det var apan i mig som gjorde det." ? om man ska ta eovlutionen som ett faktum borde man ju kunna komma undan med mord och andra diverse brott väldigt enkelt. Om vi nu härstammar från Apor så varför inte passa på att kasta bajs på folk på gatan så fort du känner dig lite frustrerad eller förolämpad?