2013-11-04, 16:40
Medlem
Okanas avatar
Härom veckan var jag full som en kastrull. Jag satt i soffan hos en polare (feeeeest), ser någon form av låda på bordet. Jag tror att det var vitt lådvin, häller upp ett glas till bristningsgränsen (ytspänningskungen - det är jag!). Jag tar en klunk av drycken, jag tycker den sticker lite men antar att det är fel på mina smaklökar och dricker mer. Men hujeda mig vilket misstag det var. Ty det var vodka i mitt glas. Vilken överraskning! ´Jag föreslår därför att vodka alt vitt vin ska färgas blått eller metallic lila så dessa överraskningar försvinner. Tänk om jag skulle köra efter festen?
Citera
2013-11-04, 16:42
Medlem
elliezs avatar
Vad är det vi ska diskutera?
Citera
2013-11-04, 16:44
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okana
Härom veckan var jag full som en kastrull. Jag satt i soffan hos en polare (feeeeest), ser någon form av låda på bordet. Jag tror att det var vitt lådvin, häller upp ett glas till bristningsgränsen (ytspänningskungen - det är jag!). Jag tar en klunk av drycken, jag tycker den sticker lite men antar att det är fel på mina smaklökar och dricker mer. Men hujeda mig vilket misstag det var. Ty det var vodka i mitt glas. Vilken överraskning! ´Jag föreslår därför att vodka alt vitt vin ska färgas blått eller metallic lila så dessa överraskningar försvinner. Tänk om jag skulle köra efter festen?

Var du full som en kastrull när du hällde upp glaset hoppas man väll att du inte skulle köra...

För övrigt kan man kanske läsa på kartongen innan man dricker, så slipper man färga innehållet... Känns aningen smidigare...
Citera
2013-11-04, 16:46
Medlem
Okanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
Vad är det vi ska diskutera?
Om drycker ska färgas för att förhindra överraskningar.

Jag hade tänkt köra mot gryningen till. Men med vodkan i kroppen var ju väck till lunchen. Fick lov att morgonbajsa hos han = onice.
Citera
2013-11-04, 16:50
Medlem
Okanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dynamit-kisen
Var du full som en kastrull när du hällde upp glaset hoppas man väll att du inte skulle köra...

För övrigt kan man kanske läsa på kartongen innan man dricker, så slipper man färga innehållet... Känns aningen smidigare...
Jag tänkte köra när jag hade kvicknat till lite.

Jag var full/ivrig för att hinna läsa texten.
Citera
2013-11-04, 16:51
Medlem
Goldmanns avatar
Hade du stängt av luktsinnet?
Citera
2013-11-04, 17:15
Medlem
Hanus2.0s avatar
drick inte skitt när du är full som en kastrull. problem solved. kastrullbulle
Citera
2013-11-05, 19:07
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okana

Drack du upp hela glaset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in