2013-11-04, 13:51
  #11701
Medlem
Har två hybrider som jag är sugen på, men kan inte bestämma mig för vilken. Vilken av dessa två tycker ni är bäst?

http://www.futhead.com/14/squads/2079949/

http://www.futhead.com/14/squads/2080323/

Skulle uppskattas med era tankar och åsikter!

Edit: Reus kostar inet 1mille utan 110k typ, haha!
Citera
2013-11-04, 13:58
  #11702
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
http://www.futhead.com/14/squads/2081250/

Hehe, där blir det åka av, Tackar!
Citera
2013-11-04, 14:03
  #11703
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Hehe, där blir det åka av, Tackar!
http://www.futhead.com/14/squads/2081250/ en med Ben Arfa
Citera
2013-11-04, 14:43
  #11704
Medlem
SithXMs avatar
Hej, är totalt ny på FUT.

Så en fråga, om jag har en spelare i min trupp som är exp rysk och inte har nån klubb kopling el nåt annat med mina övriga spelare som annars alla är från Italien, och jag matar en massa offline cuper m.m kommer hans Kemi att höjas i mitt lag med tiden ? eller står det still?
Citera
2013-11-04, 14:45
  #11705
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Hej, är totalt ny på FUT.

Så en fråga, om jag har en spelare i min trupp som är exp rysk och inte har nån klubb kopling el nåt annat med mina övriga spelare som annars alla är från Italien, och jag matar en massa offline cuper m.m kommer hans Kemi att höjas i mitt lag med tiden ? eller står det still?
Står still, dock finns det loyalty som alla spelare får efter tio matcher, som ger +1 kemi. Satsa på samma liga eller nation i början.
Citera
2013-11-04, 14:47
  #11706
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Hej, är totalt ny på FUT.

Så en fråga, om jag har en spelare i min trupp som är exp rysk och inte har nån klubb kopling el nåt annat med mina övriga spelare som annars alla är från Italien, och jag matar en massa offline cuper m.m kommer hans Kemi att höjas i mitt lag med tiden ? eller står det still?

Den förblir den samma. Du kan dock få upp den ett snäpp genom att använda dig utav en tränare från spelarens liga och även ytterligare ett snäpp genom att spela tio matcher eller ha fått honom i ett pack.

Annars kan du försöka dig på att bygga in honom med full kemi genom diverse länkar, alltså bygga en hybrid. Rysk/Italiensk i detta fallet
Citera
2013-11-04, 14:48
  #11707
Medlem
Bische10s avatar
Minns att vi hade en turnering förra året. Inget flashigt och stora prispengar,men riktigt roligt.

Något liknande på gång i år? Vore riktigt skoj!
Citera
2013-11-04, 14:50
  #11708
Medlem
Vad skulle ni förbättra först i detta lag? Som förövrigt är riktigt skönt. Nani?

http://www.futhead.com/14/squads/2055770/
Citera
2013-11-04, 14:51
  #11709
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Det mesta är mycket billigare. Ramos går för 25k, T.Silva 35 osv.

Ja jävlar vad konstigt pris det var på vissa..

Fy fan vad värdelös jag är på fifa 14 märkte jag nu. Känns som att gubbarna går på styltor och ramlar av en lite vindpust. Säkert något man kommer in i antar jag... Tror grannarna tycker det är ganska skönt att jag inte spelat fifa på ett tag, nu när jag spelade min första FUT match gav jag iväg ett antal primalvrål i ren panik över hur värdelös jag är.. haha
Citera
2013-11-04, 14:55
  #11710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bische10
Minns att vi hade en turnering förra året. Inget flashigt och stora prispengar,men riktigt roligt.

Något liknande på gång i år? Vore riktigt skoj!
PS3s turnering är redan igång, vet dock inte vad som hände med xbox. Har funnits en tråd men den är borta nu.
Citera
2013-11-04, 14:57
  #11711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Det mesta är mycket billigare. Ramos går för 25k, T.Silva 35 osv.

De högt rankade mittbackarna går för mycket mindre i år, tex Vidic för ca 15 k är sjukt. Men anfallare etc tex Aguero kunde jag köpa för runt 100k efter ett tag, nu ligger han på över 200 k. Suarez är även han dyrare än vad han var förra året, Falcao gick för runt 30 k, i år 100 k. Så anfallare känns dyrare enligt mig.
Citera
2013-11-04, 14:58
  #11712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
PS3s turnering är redan igång, vet dock inte vad som hände med xbox. Har funnits en tråd men den är borta nu.
Var? (Hittar inte på första 3 första sidorna eller sökning)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in