2013-11-03, 22:40
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amalrik
Sverigedemokraterna i riksdagen - ja tack!
64,001 likes · 2,217 talking about this
Vad är det där "talking about this" baserat på?
2013-11-03, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Vad är det där "talking about this" baserat på?

Hur många som gillar/delar/kommenterar sidans uppdateringar den veckan.
2013-11-04, 02:02
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amalrik
Sverigedemokraterna i riksdagen - ja tack!
64,001 likes · 2,217 talking about this

https://www.facebook.com/SDjatack

Partiernas officiella hemsidor på Facebook

_____Parti_____Medlemmar
1 Sverigedemokraterna 64 001
2 Socialdemokraterna 31 117
3 Moderaterna 20 219
4 Miljöpartiet 17 596
5 Vänsterpartiet 12 447
6 Folkpartiet 5 429
7 Centerpartiet 4 462
8 Kristdemokraterna 3 448

Ja det ser onekligen bra ut. Nu tycker jag det är dags för alla Sverigevänner i Stockholm att göra en insats och visa att nu vänder det även på gator och torg! Annars kommer aldrig SD kunna hålla i vanliga torgmöten innan valet.

SD har boksignering med JÅ, Nytorget, Södermalm nu på Tisdag 17-19. Det tycker man ju inte är något speciellt. Det ska ju Sveriges 3:e största parti kunna ha utan problem.

Men detta gillar förstås inte anti-demokraterna så Vänsterpartiets ungdomsförbund mfl ska vara där och förstöra demokratin. Nu är det dags att visa att vi är fler och framtiden tillhör oss. Meckat för journalister är Nytorget och restaurangerna där runt omkring. Så många chockade hipsters och agendsättare kommer det att vara denna dag när förortskaoset når Nytorget.

Anti-demokraterna:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=645564548829297&id=407521 489300272
https://www.facebook.com/events/222045791305111/?ref=22

SD:s info:
https://www.facebook.com/events/220580718117218/

Jag kommer självklart själv vara där (det är jag som har en vikingahjälm på mig ). Det är dags att folket säger ifrån mot svenskhatarna.

Tycker inlägget handlar om SD i opinionen, att visa klart och tydligt att den sverigevänliga rörelsen viker sig inte för något eller någon kommer bidra till den positiva utvecklingen för Sverigedemokraterna. Enormt mycket människor är följare och de följer vinnare och den sverigevänliga rörelsens andranamn är just vinnare. Vi ses på Nytorget!
2013-11-04, 08:40
Medlem
Det där gynnar ju bara SD...om idioter vill förstöra demokratin så ökar så klart SD
2013-11-04, 10:17
Medlem
Den äkta järnrörsskandalen kommer bli +1% för SD

dock viktigt att hans ras o ursprung förmedlas till kvinnor och andra svaga grupper i samhället som vurmar för de svaga grupperna negern slog ihjäl kallblodigt med ett järnrör
2013-11-04, 11:07
Medlem
Storalfs avatar
Fattar inte idioterna som stör att de bara hjälper Sd? Hur kan någon vara så efterbliven att han/hon tror att brölande på något sätt skulle förstöra för Sd? Löfven är ju iaf krass och inser att tiga är guld, åtminstone när du har verkligheten emot dig. Att det inte heller kommer att lyckas så länge som folk blir mördade, rånade, våldtagna och får sina bilar uppbrända verkar gå samtliga i sjuklövern över huvudet.
Senast redigerad av Storalf 2013-11-04 kl. 11:09.
2013-11-04, 11:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Jag kommer självklart själv vara där (det är jag som har en vikingahjälm på mig ). Det är dags att folket säger ifrån mot svenskhatarna.

Tycker inlägget handlar om SD i opinionen, att visa klart och tydligt att den sverigevänliga rörelsen viker sig inte för något eller någon kommer bidra till den positiva utvecklingen för Sverigedemokraterna. Enormt mycket människor är följare och de följer vinnare och den sverigevänliga rörelsens andranamn är just vinnare. Vi ses på Nytorget!
Filma det hela. Sänd gärna live via bambuser.com, för dom störningar & motdemonstrationer som utspelar sig kommer att visa opinionen vem som är antidemokratiska.

Jag tror överhuvudtaget att vi passerat en punkt där opinionen påverkas i positiv riktning för SD varje gång ett gäng vänster-"aktivister" stör valmöte osv. Vilket givetvis kommer att öka ju närmare valet vi kommer. Folk i allmänhet ser ju att dessa störningar & sabotageaktioner alltid kommer från vänsterhåll.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2013-11-04 kl. 11:12.
2013-11-04, 13:03
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Filma det hela. Sänd gärna live via bambuser.com, för dom störningar & motdemonstrationer som utspelar sig kommer att visa opinionen vem som är antidemokratiska.

Jag tror överhuvudtaget att vi passerat en punkt där opinionen påverkas i positiv riktning för SD varje gång ett gäng vänster-"aktivister" stör valmöte osv. Vilket givetvis kommer att öka ju närmare valet vi kommer. Folk i allmänhet ser ju att dessa störningar & sabotageaktioner alltid kommer från vänsterhåll.

Särskilt som det här kommer att hända mitt i de självgodas egna kvarter.
2013-11-04, 13:37
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:

Det borde SD själva styra upp. Detta är ju en form av kupp så då kan man ju försöka göra det mesta av den. Flertalet kameror, livelänkar, se till att göra intervjuer med folk på plats osv.
2013-11-04, 13:42
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Det borde SD själva styra upp. Detta är ju en form av kupp så då kan man ju försöka göra det mesta av den. Flertalet kameror, livelänkar, se till att göra intervjuer med folk på plats osv.
Det gör dom säkert också. Men det hade känts trevligt med en pålitlig Flashbackare som rapporterar direkt från barrikaderna.

Hursomhelst så tror jag att om det sprids bilder av hur vänstern stör & bråkar på något så fridsamt som en boksignering så påverkar det SD positivt i opinionen. För väldigt få gillar mobbare.
2013-11-04, 13:54
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:
Hursomhelst så tror jag att om det sprids bilder av hur vänstern stör & bråkar på något så fridsamt som en boksignering så påverkar det SD positivt i opinionen. För väldigt få gillar mobbare.

Ja, den minst givande utgången för SD hade ju varit om ingen hade brytt sig men det kommer ju inte att hända. JÅ på söder liksom... Stackars vänstertomtar och lattedrickare som blir valarbetare vare sig de vill eller inte. En hund har lättare att värja sig mot en förbistudsande tennisboll.
2013-11-04, 14:33
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Det gör dom säkert också. Men det hade känts trevligt med en pålitlig Flashbackare som rapporterar direkt från barrikaderna.

Det brukar ju dyka upp filmer, vänstern vill ju gärna provocera Polisen för att sen filma när de försvarar sig. Jag kommer inte kunna filma något nämnvärt, kanske någon mobilfilm på sin höjd. Så någon annan får gärna göra det. Jag tror det blir rätt lugnt men man vet ju aldrig. Alla filmer som visar sanningens Sverige är ju bra för SD.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in