Citat:
Välkommen!Startade fut14 igår med att slänga in lite riktiga pengar så man skulle kunna köpa packs o förhoppningsvis få ihop till ett speldugligt lag. Behövdes några hundringar men efter att packsen var öppnade hade jag lyckats dra ut Yaya, Rooney, Hulk, Isco, Ramires och lite andra spelare som genererat i nån tusenlapp efter försäljning.
Totalt fick jag ihop pengar för att bygga 2 lag till mitt BPL lag, blev ett lag1 där stommen består av längd och styrka och ett lag2 där teknik och speed spelade största rollen. Arnautovic finns oxo med bland reserverna men syns ej i lagbyggena.
Troligtvis kommer jag blanda dessa 2 lag väldigt mycket på planen beroende på hur jag känner för att spela för tillfället, eller med byten i efterhand för att laget jag ställt upp med inte passar motståndet. Kort o gott finns bra rotation med i laget där 2 olika spelartyper täcker varje position.
http://www.futhead.com/14/squads/2069016/
http://www.futhead.com/14/squads/2076288/
Då jag som sagt är ny på fut14 så har jag inte så stor koll på alla spelare men tycker ni att jag missat någon självklar som slår ut någon annan i mina 11or? vem o varför i så fall
Totalt fick jag ihop pengar för att bygga 2 lag till mitt BPL lag, blev ett lag1 där stommen består av längd och styrka och ett lag2 där teknik och speed spelade största rollen. Arnautovic finns oxo med bland reserverna men syns ej i lagbyggena.
Troligtvis kommer jag blanda dessa 2 lag väldigt mycket på planen beroende på hur jag känner för att spela för tillfället, eller med byten i efterhand för att laget jag ställt upp med inte passar motståndet. Kort o gott finns bra rotation med i laget där 2 olika spelartyper täcker varje position.
http://www.futhead.com/14/squads/2069016/
http://www.futhead.com/14/squads/2076288/
Då jag som sagt är ny på fut14 så har jag inte så stor koll på alla spelare men tycker ni att jag missat någon självklar som slår ut någon annan i mina 11or? vem o varför i så fall

Första laget du länkade hade jag gjort såhär: http://www.futhead.com/14/squads/2079529/ Jag bytte ut Santon och Luiz p.g.a att din backlinje hade blivit väldigt offensiv. Fellaini gör sig bäst som cm/cdm (kolla andra laget jag länkade). Tiote är mycket bättre än Carrick på spelet, en riktigt slitvarg som gör jobbet utmärkt. Skulle möjligen byta ut Jones mot Sagna med.
Det andra laget skulle jag spela såhär: http://www.futhead.com/14/squads/2069016/ Bytte ut Vertonghen mot Nastasic (som är riktigt bra på spelet btw) p.g.a att han har bättre w/r. Mycket bättre att ha mittbackar med m/h i wr. Tog även ut Walcott och sätte in Ben Arfa som är en mycket roligare spelare.