Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-11-03, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Gratis naturligtvis, när valet börjar närma sig. Att skicka ut valsedlar till alla svenska hushåll hade kostat miljoner, pengar som inte finns. Vi skulle dessutom inte få använda oss av Posten eftersom vi ju är hemska och hatiska "nazister" som vill göra tvål av små barn.

Edit: Däremot är det förstås möjligt att man gör valsedelutskick (bland mycket annat) i kommuner där man satsar extra hårt. Men att göra det till hela landet är en omöjlighet.

Observera att jag inte är någon talesperson för partiet utan vanlig medlem och kan således ha missförstått något även om jag inte tror det.

Men måste ju finnas någon som kan sponsrar er?
Citera
2013-11-03, 22:42
Medlem
praeles avatar

Antalet gilla på facebook har utvecklats såhär:

Svenskarnas parti:
7/3: 2317
7/4: 2898
7/5: 3450
7/6: 4079
7/7: 4571
7/8: 5012
7/9: 5494
7/10:6000

Och står idag på 6287.
Citera
2013-11-04, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Ja. Den finns. Valsedlarna kommer inte till oss förrän några veckor innan valet. Du kan redan nu lägga en beställning så ska de skickas ut till dig i tid innan valdagen https://www.svenskarnasparti.se/bestall-valsedlar/
Hur många får man i ett vanligt utskick?
Citera
2013-11-04, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praele

Svenskarnas parti:

Och står idag på 6287.

Populärast bland 18-24 åriga Stockholmare.

https://www.facebook.com/SvenskarnasParti/likes
Citera
2013-11-04, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av praele

Svenskarnas parti:

Och står idag på 6287.
Ungefär 500 "gilla" per månad ungefär alltså, ja det är kul att se även om det inte säger så mycket mer än att SvP har fått uppmärksamhet på Facebook.

Citat:
Ursprungligen postat av ManWithMystery
Populärast bland 18-24 åriga Stockholmare.

https://www.facebook.com/SvenskarnasParti/likes
Ja, vad är det de brukar säga, den som kontrollerar ungdomen kontrollerar framtiden?
Citera
2013-11-04, 15:26
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Såg på fejan att en kille skrev om svp i Kristinehamn om att dom hade satt upp en skylt utanför ett assyl boende där det stod "ni är inte välkommna" haha vet inte om jag skrattar mest åt det eller att killen skrev att detta "är ren jävla terrorism" LOL
Citera
2013-11-04, 18:28
Bannlyst
Smågrej, men ändå. Roligt att Gyllene gryning uppmärksammar Svenskarnas partis hedrande av deras fallna kamrater på sin officiella hemsida.
http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/giwrgos-kai-manwlhs-parontes-paneurwpaiko-kuma-allhlegguhs-fwtoreportaz

Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Såg på fejan att en kille skrev om svp i Kristinehamn om att dom hade satt upp en skylt utanför ett assyl boende där det stod "ni är inte välkommna" haha vet inte om jag skrattar mest åt det eller att killen skrev att detta "är ren jävla terrorism" LOL
Haha, ja, det kommer in sådana ibland, de är lustiga.
Citera
2013-11-04, 19:31
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Smågrej, men ändå. Roligt att Gyllene gryning uppmärksammar Svenskarnas partis hedrande av deras fallna kamrater på sin officiella hemsida.
http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/giwrgos-kai-manwlhs-parontes-paneurwpaiko-kuma-allhlegguhs-fwtoreportaz

Gillar dig bullet, du skriver riktigt bra och intressant! Kan du berätta ngt "kul" som du har hört, sett eller varit med om inom svp? Eller hört någon säga något hemskt om er ?
Citera
2013-11-04, 20:09
Medlem
Citat:

Härligt att se att flertalet hyllar dessa män. De är värda all respekt. Hoppas deras mördare hittas - Kommer dock inte hända pga den judiska korruptionen.
Citera
2013-11-05, 18:25
Medlem
Bovfinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Sen kan man ifrågasätta vem det är mest effektivt att motarbeta, Asylsökande eller de riksdagsmän som godkänner asylpolitiken? Jag slår ju inte skolbarn om jag är missnöjd på rektorn...
Citera
2013-11-05, 18:45
Medlem
Snake-Blakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f1NKL
Ja, men jag är inte en representant för SvP som du menade på ?

Jag menade inte på att du är en representant för Svenskarnas parti, jag svarade på din fråga:

Citat:
Hur menar du nu ?

Citat:
Jag är mot dom!

Är du mot "dom" eller är du emot deras åsikter? Och varför? Det är en stor skillnad på vara emot eller inte hålla med Svenskarnas partis åsikter och att vara emot "dom" som parti. SvP gör vad fler borde göra, nämligen att aktivera sig politiskt. Att gära det är aldrig dåligt. Det kallas för att leva i en demokrati och att utnyttja den.
Citera
2013-11-05, 22:20
Medlem
LawlessDarknesss avatar
Om jag nu ska vara lite kritisk till SvP.

Jag tycker att det saknas genomarbetade partiprogram hos partiet. När Folkfronten bildades så sa man att ett mer utförligt partiprogram skulle komma i framtiden. Sedan 2009 så har man utvecklat några dokument, men bortsett från invandringsfrågan så är det politiska manifestet väldigt begränsat. Personligen har jag svårt att se hur man ska kunna vinna väljare när man nästintill bara berör invandringsfrågan och svenskheten.

Dessutom tenderar många partier och politiker att prata om visioner och använda sig av massa retorik. Jag skulle vilja se konkreta åtgärdsplaner på hur politiken skulle se ut med SvP vid rodret.

Det finns hur mycket som helst att göra här och jag begriper inte varför man under fyra år inte har gjort några större framsteg i partiets politik. Jämför man exempelvis Nationaldemokraternas manifest och politiska dokument så är dom på en helt annan nivå. Och bespara mig tafatta försök till att hävda att SvP är större och att det pga den faktorn inte spelar någon roll. Alla vet varför Nd knappt existerar idag. Att man lyckades få 10.000 röster år 2002 bevisar bara att det fanns ett bra folkligt stöd till det då nybildade partiets genomarbetade politik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in