2013-11-03, 21:28
Medlem
Stats
Bänk: 140kg
Böj: 210kg
Mark: 270kg

Tidigare kurer 0

Stats som mål
Bänk: 200
Böj: 300
Mark: 400

Kanske lite höga mål på en förstakur men kommer dit i sinom tid iaf!

Kv: ca 120kg
kroppsfett i procent: Ingen aning.. 20 +/- 5%

Längd: ca 185cm
Ålder: 17-20 år

Tränat styrketräning i ca tre år, tog dock nått år innan man fattade att det var stången som allt hängde på!
Så mer eller mindre första året var bara latjolajban på Nautilus, Actic eller Friskis.

Men nu till saken.
Vill använda AAS för att bli ännu större men framför allt ännu starkare.
Har suttit och läst på mycket om ämnet och känner igen mig redan nu på endel saker som folk här på forumet berättar om, blir säkert sju resor värre när man trycker men jag känner att jag vill bruka iaf,
mycket pga att jag längtar tillbaka till gymmet när jag går därifrån, det är där jag hör hemma!

De preparat jag vill använda är Testosteron och Dianabol då de känns som en bra kombo för mina mål.
Första gången bör ju inkludera ett preparat men det ska ju tydligen finnas en vits med att blasta igång en kur på Testosteron med långa estrar då de tydligen ''kickar in'' långsamt, antingen då men att man frontar de första sticken eller då inta Dianabol de första veckorna som jag förstått.

Tänkte Testosteron E 250mg e5d i 14 veckor kombinerat med 30mg Dianabol varje dag de första 5-7
veckorna, det skulle bli grymt!

Men sen har jag ett annat litet frågetecken ang östrogenblockers och liknande.
Som jag förstått används (oftast) Nolvadex o Clomid som PCT men Nolva används även under kur för att förhindra aromatiseringen av det överflödiga testot, särskillt med tanke på att D-bollen ökar aromatiseringen i kroppen.

Så med andra ord börjar man inta nolva dag ett MEN borde det inte bli så då att det blir för lite östrogen i kroppen? Östrogen behövs ju

Sen har vi Arimidex som man tar i förebyggande syfte mot gyno så antar att arimidex tas om man vet att man är känslig för gyno.

Tycker ämnet är fruktansvärt intressant så hade gärna snackat mer om det med någon som verkligen kan!

Rätta mig om jag har fel.
All respons uppskattas.

Tack & hej!
Citera
2013-11-03, 23:05
Medlem
Det högt uppsatta mål får jag säga, men lycka till med dem O vill du ha styrka vilket du MÅSTE prioritera för att ens närma dig de statsen under denna kuren så vore winstrol ett bättre alternativ.
du vinner styrka med win samt är slipper du förmodligen problem med östro då också. Men skulle det komma så hade jag kontrat med arimidex istället för novla.

Ta PCT med novla o clomid

Citat:
Ursprungligen postat av levande---fossil
Stats
Bänk: 140kg
Böj: 210kg
Mark: 270kg

Tidigare kurer 0

Stats som mål
Bänk: 200
Böj: 300
Mark: 400

Kanske lite höga mål på en förstakur men kommer dit i sinom tid iaf!

Kv: ca 120kg
kroppsfett i procent: Ingen aning.. 20 +/- 5%

Längd: ca 185cm
Ålder: 17-20 år

Tränat styrketräning i ca tre år, tog dock nått år innan man fattade att det var stången som allt hängde på!
Så mer eller mindre första året var bara latjolajban på Nautilus, Actic eller Friskis.

Men nu till saken.
Vill använda AAS för att bli ännu större men framför allt ännu starkare.
Har suttit och läst på mycket om ämnet och känner igen mig redan nu på endel saker som folk här på forumet berättar om, blir säkert sju resor värre när man trycker men jag känner att jag vill bruka iaf,
mycket pga att jag längtar tillbaka till gymmet när jag går därifrån, det är där jag hör hemma!

De preparat jag vill använda är Testosteron och Dianabol då de känns som en bra kombo för mina mål.
Första gången bör ju inkludera ett preparat men det ska ju tydligen finnas en vits med att blasta igång en kur på Testosteron med långa estrar då de tydligen ''kickar in'' långsamt, antingen då men att man frontar de första sticken eller då inta Dianabol de första veckorna som jag förstått.

Tänkte Testosteron E 250mg e5d i 14 veckor kombinerat med 30mg Dianabol varje dag de första 5-7
veckorna, det skulle bli grymt!

Men sen har jag ett annat litet frågetecken ang östrogenblockers och liknande.
Som jag förstått används (oftast) Nolvadex o Clomid som PCT men Nolva används även under kur för att förhindra aromatiseringen av det överflödiga testot, särskillt med tanke på att D-bollen ökar aromatiseringen i kroppen.

Så med andra ord börjar man inta nolva dag ett MEN borde det inte bli så då att det blir för lite östrogen i kroppen? Östrogen behövs ju

Sen har vi Arimidex som man tar i förebyggande syfte mot gyno så antar att arimidex tas om man vet att man är känslig för gyno.

Tycker ämnet är fruktansvärt intressant så hade gärna snackat mer om det med någon som verkligen kan!

Rätta mig om jag har fel.
All respons uppskattas.

Tack & hej!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in