2013-11-01, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siggesagge1
Säkert nämnd tidigare...

Comviq reklamen med Mustafa och polisen. När dom sitter och drar arab ramsor och polisen framstår som en efterbliven idiot. Varför förlöjliga poliser?

Alla comviq reklamer är samma skit en svensk kärring går in och ska panta kattmat... babben dumförklarar kärringen..

En annan svensk tönt ska råna babben med en fejk pistol och blir påkommen...babben dumförklarar svensken...

Karim heter han!

Blir dock irriterad av att han (babben/Karim) säger "walla", typ "aintisabibi inte krister halala hehbek blablabla". Har läst på YouTube att det tydligen ska betyda "jag älskar dig krister du är min vän".
Citera
2013-11-01, 13:50
Bannlyst
Unibets senaste reklamfilms-serie med de 3 killarna som är roomies och ska påminna om The Big Bang Theory, grymt töntigt.
Citera
2013-11-03, 22:30
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZachariasTopelius
Den nya Bet365-reklamen! Jävla micke p-wannabe-psykopat!

"BOOM!"
"NICE!"

Gillar dock citatet: "Om du inte vet varför du inte spelar på Bet365, bör du iallafall ställa dig frågan, varför spelar jag inte på Bet365?". Hatar dock "heey":et han kör. Tourettes månne?

Edit: Oj, hade visst redan skrivit om den i förra månaden.

När man sen ser reklamen en massa gånger kväll efter kväll blir det jobbigt. Nån som vet vem tuffingen är?
Citera
2013-11-03, 23:32
Medlem
JerryCottons avatar
Löfbergs Lila reklamen, jävla dålig musik och sedan det dära jävla dansandet. Bort!
Citera
2013-11-04, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
När man sen ser reklamen en massa gånger kväll efter kväll blir det jobbigt. Nån som vet vem tuffingen är?

Det är ju gangstern Seth i Johan Falk-filmerna!
Citera
2013-11-04, 06:13
Medlem
Halebop reklamerna hatar jag mest.
Citera
2013-11-05, 03:07
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilisten
Det är ju gangstern Seth i Johan Falk-filmerna!

Då har han ju tagit ett kliv uppåt i karriären då. Fast han håller på med märkliga huvudskakningar också, lite som Samuel Fröler i den där pensionsreklamen.
Citera
2013-11-07, 09:00
Medlem
JohnniePumas avatar
Jag kan inte med den här reklamen för något företag som arrangerar möten. Jag känner igen kvinnan som medverkar, kanske är det en komiker av något slag. Det är fruktansvärda 40 sekunder som ingen ska behöva genomlida.
Citera
2013-11-07, 19:30
Medlem
Stackarens avatar
Är någon yoghurt-reklam som går på tv nu med någon ful gingerunge som ska leka charader med sina modellsnygga föräldrar. Gingern hoppar omkring som ett mongo och modern gissar att det är en apa som imiteras. "Jag är ju en yoooghurt" säger ungjäveln och alla lever lyckliga i alla sina dagar. Yuck.
Citera
2013-11-08, 16:44
Medlem
Quattroportes avatar
Börjar störa mig rejält på Samsungs reklam. Den verkar inte ha någon större koppling till produkterna de försöker kränga, musiken är dessutom riktigt dålig och ungarna som medverkar är fula. Särskilt den där pakistanska ungen med hopväxta ögonbryn
Citera
2013-11-08, 21:19
Medlem
Lazeeboys avatar
Den nya reklamen ifrån Elgiganten då? När en kille går in i deras butik och får i samma veva sin cykelsadel snodd. När han sedan kommer ut igen, har handlat och ska iväg igen, så hoppar han upp på cykeln igen och får "järnröret" rakt i röven. Han "grinar till" men kollar plötsligt på sitt köp, skiner upp och cyklar därifrån.

Så jävla bedrövlig. Och nästan sexistisk.
Citera
2013-11-09, 00:03
Medlem
hazard simpsons avatar
Pantamera. Mitt hat mot den reklamen går knappt att beskriva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in