2013-11-03, 21:48
Medlem
Kan undra vem den mördade kvinnan från Göteborg är? Politiker?
Här har vi nog förklaringen till "särskild händelse" och det stora polispådraget.
Citera
2013-11-03, 21:48
Medlem
FukEmUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Televerket2
Vad säger redaktionen på Stalkers? Är det samma kille? Kommer de att bistå Polisen?

Alltså inspelningen av stalkers programmet skedde ju för några månader sen.
Dom visade ju inga tydliga bilder på han i stalkers men han var skallig såg man iaf.

Jag har inte läst någonting om detta men kom bara å tänka på de när jag såg bilden på AB, samt åldern och att de just va i Linköping.

I programmet sa dom att han kunde va psykiskt sjuk, labil , och han hade även en hel del dömda våldsbrått bakom sig.

MEN har som sagt inte en aning , bara en tanke ?
Citera
2013-11-03, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FukEmUp
Kollade på Stalkers , avsnitt 6 . där var det en labil man som stalkade 2 unga tjejer.

Av att dömma på bilden på AB så ser du ut som han hade samma kroppsbyggnad som killen i stalkers.

Killen i stalkers var förövrigt 32 år , så stämmer ju in på åldern om han fyllt 33.
Han var även bosatt i Linköping .

kanske är helt fel ute men en gissning ?

Det stämmer inte.
Citera
2013-11-03, 21:50
Medlem
FukEmUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Vilken säsong? Är killen svart i avsnittet?

Säsong 2 , något mörk ser han ut å vara, inte en aning !
Citera
2013-11-03, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bartolo
Polisen säger att GM verkar vara en person som mår mycket dåligt, troligen psykiska problem och är väldigt våldsam av sig.

Är det utifrån själva brottet eller har GM varit en vilde även i fångenskapet?
De bekräftar hur han beter sig och mår nu. Tror fan att man mår dåligt när man vet att man riskerar livstid. Omöjligt att veta hur han beter sig.

GM har varit med i krigets Kongo där flera miljoner dog. Samt har ett digert kriminellt förflutet. Jag tror inte ett dugg på att han är sjuk. Han har bara formats.
Citera
2013-11-03, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Kan undra vem den mördade kvinnan från Göteborg är? Politiker?
Här har vi nog förklaringen till "särskild händelse" och det stora polispådraget.
..........Rikspolitiker i någon form?

Finns det verkligen inte utdrag från hans register ????
Senast redigerad av Televerket2 2013-11-03 kl. 21:54.
Citera
2013-11-03, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
GM har varit med i krigets Kongo där flera miljoner dog.

Är du hundra på det? Många i tråden har tidigare hävdat att han levt hela livet i Sverige osv. Hade svårt att tro det då, kan vi bekräfta att detta inte stämmer nu?
Citera
2013-11-03, 21:54
Medlem
TbbWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickinhead
Hon har inte skyddat identitet.

Sambon är inte Polis heller.

Arbetar hon inom Sveriges domstolar? eller Politik?
Det måste bero på henne att det var stort pådrag?
Citera
2013-11-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Televerket2
..........Rikspolitiker i någon form?

Vad jag förstår är det inte känt vem kvinnan som blev mördad är. Kan det vara så att det är en affär kvinnan, som är någon typ av viktig person, haft och att polisen vill skydda personen i fråga pga det?

Säkert taget ur luften men ändå. En tanke om det nu är tissel och tassel om vem kvinnan är.

edit.
Citera
2013-11-03, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Är du hundra på det? Många i tråden har tidigare hävdat att han levt hela livet i Sverige osv. Hade svårt att tro det då, kan vi bekräfta att detta inte stämmer nu?
Polisen sa att han var krigsskadad läste jag någonstans
Citera
2013-11-03, 21:55
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racknroul
http://www.n0.se/v/f/0d093_bild.png
Den här personen borde rimligen sitta på lite info då han/hon lämnade bara 20 minuter innan "allt det hemska hände". Tycker att ordet allt tyder på att det hände en del innan själva morden men det är bara min tolkning.
Citera
2013-11-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zertex
Vad jag förstår är det inte känt vem kvinnan som blev mördad är. Kan det vara så att det är en affär kvinnan, som är någon typ av viktig person, haft och att polisen vill skydda personen i fråga pga det?

Säkert taget ur luften men ändå. En tanke om det nu är tissel och tassel om vem kvinnan är.

edit.

Det är under alla omständigheter något som är mysko med detta enorma pådrag och "särskild händelse"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in