Citat:
Ursprungligen postat av
clinder
Ni som tror att nagon har planterat sparen i kjs bil och lagenhet,och darmed alltsa vara den riktiga mordaren...ni borde ju bara slanga er over grannen B*ngt I*aksson.
Jag maste erkanna att jag kan se mojligheten dar nar jag laser hans valdigt underliga vittnesmal.
Han vill verkligen att KJ ska aka dit for detta. Skulle vilja lasa dom dar forhoren fullstandigt korrekt atergivna. Att han inte pressas pa att beratta varifran exact han har hort att KJs pappa skulle ha gjort VB med barn. jag utesluter att sa ar fallet helt,det ar uppenbarligen fullstandigt pahittat,men varfor och av vem? Narmast till hands ligger faktist Bengt sjalv. Varfor?
Jag kan se att anledningen till att han inte pressas mer ligger i att han inte tas pa allvar av forhorsledaren. Det/han upplevs som svammel.
Han ar dessutom den som hort "tva vral" fran kjs lagenhet.
Vem ar denna mannen? Vad har han for alibi?
Förstår dit tänkande, men jag tror bara att han är en såndär typ, som nästan altid finns i en utredning, en person som har behov av att försöka gjöra sig interessant.
Alternativt skulle han möjligtvis ha någon nära connection till dom/den som har mördat VB och försöker at hjälpa denna på detta tafatta sät, MEN det tror jag inte själv på als.