2013-11-03, 08:25
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misonbos
Fortfarande sur över att vi spöade er senast?

Det har jag redan förträngt.

Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Den där listan skriker ju "färre men värre" - skulle med några få undantag lika väl kunna användas som en omvänd lista över ståplatssektionernas nivå...

Ja du har faktiskt en poäng. AIK IF:s lilla följe med hormonstinna spå pojkar är väldigt duktiga på att bröla, Leksands fantastiska blandning av allt i från Kalle, 8, till Britt-Marie, 68, ger oss visserligen mycket publik men inte alls den ljudkuliss som man kan tro sett till antalet åskådare.

Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Med tanke på att deras snitt i år är högre än andra år i högstaligan är det ju bara positivt för AIK:s del. Dessutom kommer det alltid mindre folk nu i början av säsongen. Nog är det för dåligt för ett Stockholmslag men fortfarande en klar förbättring mot andra år så man ska nog inte klaga.

Sen undrar jag en sak om din stavning av "Mäktig". Är "Mäcktig" en medveten felstavning du gör i inlägg efter inlägg för att på något sätt påvisa att Gnaget inte alls är mäktiga eller gör du bara fel för att du inte vet bättre?

Ja det är vida känt att AIK IF:s supportrar är medgångare, det syns tydligt ju längre säsongen går när det fylls på med coola killar i fotbollströjor på läktaren. Lite trist kan tyckas.

Hur vågar du klagar på min mäcktiga stavning? Skämt åsido, tror det började i fotbollsforumet.... Sedan användes det flitigt när superstjärnan Klevis var aktiv i hockeyforumet.
Citera
2013-11-03, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Han syftade nog på grabbarna på andra kortsidan som växelsjöng en del med klacken.

Stämmer bra, var det någon flashmob eller vad var det frågan om?
Citera
2013-11-03, 15:19
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Stämmer bra, var det någon flashmob eller vad var det frågan om?
The Local Store körde ett event som man gjort i om det är tre säsonger nu. Lite förfest sen köpte man biljetter i kurvan. Blandat folk med några gamla aktiva i spetsen.
Citera
2013-11-03, 20:34
Medlem
Leksingens avatar
solkar seger för leksand på läktaren, men bra försökt iaf brynäs if hockey supporter klubb gävle.
Citera
2013-11-03, 21:10
Medlem
TheMentalitas avatar
I väntan på bättre bilder/filmer:
http://gd.se/sport/brynas/1.6448982-rokfackla-avbrot-matchen-tillfalligt
Citera
2013-11-03, 22:02
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMentalita
I väntan på bättre bilder/filmer:
http://gd.se/sport/brynas/1.6448982-rokfackla-avbrot-matchen-tillfalligt

Hah, Brownass Ultrazz... Jag som trodde det var fel på TV:n först.
Citera
2013-11-03, 22:06
Medlem
TheMentalitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Hah, Brownass Ultrazz... Jag som trodde det var fel på TV:n först.

Hög nivå på leksands skribenter här!
Efter idag har jag i alla fall hört en trumma från bortastå som får Timrås och Frölundas att blekna i jämförelse...
Citera
2013-11-03, 22:14
Medlem
Salveheims avatar
Halvkass bild på kvällens tifo under Brynäs-Leksand, dyker väl upp bättre versioner senare

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2iig805&s=5#.Una8RxCP_Cw
Citera
2013-11-03, 22:15
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Hög nivå på leksands skribenter här!
Efter idag har jag i alla fall hört en trumma från bortastå som får Timrås och Frölundas att blekna i jämförelse...

Ja vad fan ska man säga? Det är ju sjukt löjligt att hålla på med sånt där trams. Det blir ännu löjligare när glinen tror de är balla.

Man hörde för övrigt många Leksandsramsor genom TV:n, Sveriges mäktigaste och vackraste trumma hördes givetvis också.
Citera
2013-11-03, 22:30
Medlem
anna19371987s avatar
Citat:

Verkligen, man hörde ofta att leksingarna sjöng något, men vad de sjöng var ohörbart bakom det 3x20 min (+förlängning) långa trumsolot.
Citera
2013-11-03, 22:53
Medlem
Brynäs:

Kul att det körs, en blink i spotlight är väl inte så effektfullt men bra att det inte bara brinner i Västerås & Karlstad (och mora hehe)

Tifot var väl bra, känner dock igen "motivet/iden" väldigt mycket från någon annan svensk klubb som jag inte minns, en flagga, bild eller sticker som såg ut väldigt mycket som oh'n...
Citera
2013-11-04, 00:16
Medlem
Suger akustiken i läkerol arena eller vad? Tyckte båda klackarna sög rätt hårt. Det hörs bättre i Tegera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in