Det har jag redan förträngt.
Citat:
Ja du har faktiskt en poäng. AIK IF:s lilla följe med hormonstinna spå pojkar är väldigt duktiga på att bröla, Leksands fantastiska blandning av allt i från Kalle, 8, till Britt-Marie, 68, ger oss visserligen mycket publik men inte alls den ljudkuliss som man kan tro sett till antalet åskådare.
Citat:
Med tanke på att deras snitt i år är högre än andra år i högstaligan är det ju bara positivt för AIK:s del. Dessutom kommer det alltid mindre folk nu i början av säsongen. Nog är det för dåligt för ett Stockholmslag men fortfarande en klar förbättring mot andra år så man ska nog inte klaga.
Sen undrar jag en sak om din stavning av "Mäktig". Är "Mäcktig" en medveten felstavning du gör i inlägg efter inlägg för att på något sätt påvisa att Gnaget inte alls är mäktiga eller gör du bara fel för att du inte vet bättre?
Sen undrar jag en sak om din stavning av "Mäktig". Är "Mäcktig" en medveten felstavning du gör i inlägg efter inlägg för att på något sätt påvisa att Gnaget inte alls är mäktiga eller gör du bara fel för att du inte vet bättre?
Ja det är vida känt att AIK IF:s supportrar är medgångare, det syns tydligt ju längre säsongen går när det fylls på med coola killar i fotbollströjor på läktaren. Lite trist kan tyckas.
Hur vågar du klagar på min mäcktiga stavning?
Skämt åsido, tror det började i fotbollsforumet.... Sedan användes det flitigt när superstjärnan Klevis var aktiv i hockeyforumet.