2013-11-03, 21:05
Medlem
Deferos avatar
Inbrottet lär ha ägt rum på denna adressen:

(Borttagit) Ska ha varit adressen där den avlidne kvinnan bodde.

På samma adress drivs även ett privat rör företag där gärningsmannen troligtvis fått sitt mordvapen ifrån.
Citera
2013-11-03, 21:06
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av labamban
Pojkvännen till drabbade kvinnan.

Inte inbrottet alltså?
Citera
2013-11-03, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jempaan
JAG BOR I LJUNGSBRO och känner till båda brottsoffren .Kan säga så mycket som att kvinnan är INTE sambo med mannen , hon var boende i Göteborg men var vid tillfället hos sin karl som gon är ihop med , de är dock ej SAMBOS! Därför finns hon inte skriven på någon adress i LJUNGSBRO . Jag vet även vad hon heter men det tänker jag inte skriva ut här ! Att mannen inte hjälpte henne var för att han blev nedslagen först och blev medvetslös.När han vaknar upp ligger kvinnan och pojken döda bredvid :-( Detta är ren fakta och inga spekulationer, men jag kommer inte yppa deras namn här med tanke på deras anhöriga .

Jag förstår att du inte vill hänga ut henne och det ska naturligtvis respekteras.. Jag är lite nyfiken om du kände till GM? Jag vill också veta om någon av dessa kände hans innebonde som levde/lever på samma adress?
Citera
2013-11-03, 21:07
Medlem
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Jag känner GM väl umgåtts och rökt en hel del cannabis nä han bodde i samma kommun som mig.

Hade ingen aning om det här men efter att jag hittat den här artikeln så,

http://www.friatider.se/pojke-och-kvinna-brutalt-mordade-i-vansinnesdad

Det som chockar mig otroligt jävla mycket är att han var en av dem snällaste människorna jag kände, vad fan hände riktigt chockad.....

Må dem vila i frid och må Gud förlåta dig dou dou...
Varför blir du chockad?
En våldsam neger med ett IQ < 70 som knarkar!
Citera
2013-11-03, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Inte inbrottet alltså?
Nej, där bodde sambon och kvinnan. Inbrottet ägde rum på Hällestadsvägen 9.
Citera
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickinhead
Grannar behöver inte alltid betyda folk som bor på samma gata. Men det bodde inte på den vägen, de bor i närheten.
Okej, då vet jag vem det är
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Inte inbrottet alltså?

Inte inbrottet. Mannen i villan där inbrottet skedde är också rörmokare, förmodligen därifrån röret kommer - inte det senare huset. Det ligger inte så till att GM rimligen kan ha varit inne på deras tomt
Citera
Medlem
Zikniks avatar
Apropå sammanfattningar/gärningsbeskrivning:

Vilka faktiska bevis/belägg/vittnesmål har vi som stödjer att 15-åringarna tvingades ner i källaren med GM?
Bevis för att deras armar/händer bands med silvertejp?

Känns som att man på Flashback ibland hänvisar till slaskmedia som har FB som "källa" ...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickinhead
Jo jag vet, men det är ju inte där inbrottet varit eller morden.

Ok! Läste i början av tråden stödet var Björkängsgatan men nu ser jag att d gäller tallkullevägen
Citera
2013-11-03, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Televerket2
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17775035.ab

Han verkar ha begått andra brott före dubbelmordet. Någon som känner till något?

Är det nu som eventuella sexuella grejor mellan dem kommer fram?

I inlägg #437 talades det om ett twitterinläggen som gick ut på att en mor och dotter misshandlats i sitt hem någon dag innan mordet.
Citera
2013-11-03, 21:10
Medlem
Nu får ni ge er! fan vad ni svamlar i tråden!

Inbrottet skedde på Hällestadsvägen 11 och inget annat. Fadern jobbar på en rör firma i Linköping.
Citera
2013-11-03, 21:10
Medlem
Brottslingens avatar
Negern börjar bli allt mer ointressant. Det har förvisso tillkommit lite ny information om att han bott i Malmö/Lund och sysslat med musik(no shit!), men detta ger inget, det är svårt att skuldbelägga negern för vad som har skett, han har bara reagerat i enlighet med sitt biologiska arv. Ungdomarna är också ointressanta, där tror jag vi har en klar bild över vad som skett. Den intressanta är det kvinnliga brottsoffret. Här måste vi få veta mer. Det förekommer spekulationer om huruvida hon varit polis eller jobbat inom vården. Här återfinns ofta naiva och förljugna batikhäxor. Var BO multikultikramare och gjorde detta att hon trodde sig kunna prata negern tillrätta, vilket ledde fram till att hon gick döden till mötes, eller var hon bara ett genuint offer som försökte göra sin samhälleliga plikt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in