17 raka segrar i Single Matches... Betydligt roligare när man inte känner att spelet djävlas för att man är en poäng ifrån seger... Eller så är det mina nerver som inte klarar det, dock inte så troligt..
17 raka segrar i Single Matches... Betydligt roligare när man inte känner att spelet djävlas för att man är en poäng ifrån seger... Eller så är det mina nerver som inte klarar det, dock inte så troligt..
Jag är sugen på att testa fembackslinje, men det är få som tycker till om det. Med det mittlåset så kan du nog stänga till mycket av inläggen. Tänkte mig en liknande baklinje, fast med Dante istället för Boateng.
Fick för mig att köpa Buffon nu och tänkte att han skulle ligga runt en 40-50k, då han låg runt 60 förra året har jag för mig. Gubben ligger ju fan på 12k.
Någon som testat Dembele som striker?
Vad tror ni om det?
Gillar både De bruyne och Dembele så att istället för att bänka Dembele tänkte jag mig honom som striker bredvid Jovetic i en 4-1-2-1-2 formation.
Är jag helt ute och cyklar?
Någon som testat Dembele som striker?
Vad tror ni om det?
Gillar både De bruyne och Dembele så att istället för att bänka Dembele tänkte jag mig honom som striker bredvid Jovetic i en 4-1-2-1-2 formation.
Är jag helt ute och cyklar?
H/H wrs tyvärr. Tror han passar bättre längre ner i banan.