Citat:
Ursprungligen postat av
MeMajk
1. Ungarna verkar vara från första klassens WT och då kan man tänka att de tillsammans med Negern skulle plundra lite i huset.
2. Flertal gånger har det stått att det var tanten som "sprang ut" först och tar därför för givet att de befann sig inne i ett hus i närheten.
Lite märkligt dock att tanten ger sig på negern själv och att hennes snubbe tydligen kom dit först senare, men det står lite luddigt om den delen.
Man måste ju fråga sig om nergern och WT ungen hade dragit vidare om inte tanten kommit och härjat?
3. Polisen har själva hävdat att de ensamma har letet reda på negern och tagit honom, men detta med att negern blivit fasthållen har ju återgivits på flera ställen i media.
Det står även att det här manliga "sällskapet" hade blivit misshandad och då kanske man är inte så kaxig att man klarar att hålla fast en galen neger
Detta med att framhäva psyksik ohälsa är väl standard i dag vid våldsbrott

2.
Jag har haft påhälsning hemma hos mej. Jag vaknar blixtsnabbt och är "fit for fight" innan jag ens vaknat själv

Mina partners genom åren, två stycken, har knappt lyckats ta sej ur sängen när jag redan är ute.
Fast jag har stöddig hund som följer med ut

När jag inte haft hund så har jag beväpnat mej med något.
Dom flesta som jag springer på ger sej av i flykt.