Citat:
Sjuk skillnad, och i min mening är det inte för att de man möter i division är bättre, utan snarare något EA strävar efter.
Jo, det var lite märkligt i och med att jag inte tryckte på B utan bara sprang bredvid, samt att han fick iväg ett skott, som dock gick utanför. Frisparken sedan studsade som i ett flipperspel innan Neuer slog in den i målet själv. Classic EA.
Så nej, eftersom jag inte har något behov av att slå sönder kontroller eller prispengarna i Seasons så blir det Single Matches framöver.
Jag kan inte heller förstå varför EA verkligen kämpar för att göra spelet så svettigt som möjligt. Dels Matchmakingen/handikappet eller vad man nu vill kalla de sjuka felstudsarna i avgörande matcher, men även att halva matchen utspelar sig i 45e/90e minuten. Jag menar, vafan? kommer ihåg en match igåt, 3 mål i 90e. Det är ju inte ens kul? Gick från 1-2 till 2-2, 2-3 och sist 3-3.
Single Matches, here I fucking come...
Jo, det var lite märkligt i och med att jag inte tryckte på B utan bara sprang bredvid, samt att han fick iväg ett skott, som dock gick utanför. Frisparken sedan studsade som i ett flipperspel innan Neuer slog in den i målet själv. Classic EA.
Så nej, eftersom jag inte har något behov av att slå sönder kontroller eller prispengarna i Seasons så blir det Single Matches framöver.
Jag kan inte heller förstå varför EA verkligen kämpar för att göra spelet så svettigt som möjligt. Dels Matchmakingen/handikappet eller vad man nu vill kalla de sjuka felstudsarna i avgörande matcher, men även att halva matchen utspelar sig i 45e/90e minuten. Jag menar, vafan? kommer ihåg en match igåt, 3 mål i 90e. Det är ju inte ens kul? Gick från 1-2 till 2-2, 2-3 och sist 3-3.
Single Matches, here I fucking come...
Segt. Lira annars lite cuper eller turneringar om coins med kompisar om seasons inte är din grej. Single matches låter ju verkligen skittrist.
Sen tycker jag att det är ganska svårt att avgöra om en spelare är bra, halvbra, dålig osv i år. Många jag möter dagligen känns jävligt kalla men når ändå ofta bra resultat. Handlar ju mycket om första touchen med right stick, när man ska gå framåt med hela laget osv. Det kanske spelarna i seasons kan bättre än random nisse i single matches. Även om matchbilden i stort ser likadan ut.
Mvh div 1
men har inte testat hummels,men ska nog bli bra!