Citat:
Ursprungligen postat av
Viracocha
När kommer ert partiprogram ut?
Vad menar du med partiprogram? Något tusensidigt dokument där partiet tar definitiv ställning i allehanda triviala tramsfrågor som övriga partier? Det kommer inte att hända på väldigt länge och det är ingenting vi är intresserade av i dagsläget.
Vi har vårt punktprogram som är hugget i sten och vår vidareutveckling av det samma, till det har bland annat ett migrationspolitiskt dokument och ett ekonomiskt dokument tagits fram och släppts och fler dokument som avhandlar våra kärnfrågor kommer också tas fram och släppas. I övrigt så får vi helt enkelt ta ställning till olika frågeställningar och beslut när det krävs, precis som våra förfäder alltid har gjort.
Självfallet behöver partiet få fram fler dokument och vara tydligare bland annat vad gäller styrelseskicket för att undvika missförstånd och detta evennerliga tjat, men något pekoralt partiprogram så som de etablerade partierna (mest av gammal vana tycks det) ser jag föga vinst i.
Tvärtom bör partiet fokusera på några få grundfrågor, gärna frågor där vi hyser en radikalt annorlunda uppfattning än åttaklövern i riksdagen. Folkgemenskap, invandringspolitiken, djurskyddet, bankväldet och rättsväsendet kan vara fem sådana frågor.
Citat:
Det är snart val och ni har inte ens er ideologi klar.
Vad är det för ideologi vi måste "ha klar" menar du? Vi vill ha ett svenskt och vitt Sverige utan främlingar som styrs av svenskar. Partiets politik bygger ju på en biologisk nationalism och en folkgemenskapstanke, det är liksom grundfundamenten.
Citat:
Det finns lika många åsikter som väljare.
Det får man väl hoppas, det hade ju varit ganska tragiskt om det fanns två medlemmar som var precis och fullt överens om precis allting. Däremot är i princip alla medlemmar jag har pratat med under min tid i partiet överens om partiets viktigaste frågor.
Citat:
Ska ni införa korporativism i stället för demokrati som ni säger er vilja avskaffa?
Jag är inte så insatt i korporativismens väsen, men det känns spontant som en tänkbar lösning. Alla frågor av denna art är dock sekundära när vi står inför vårt folks utplåning och förintelse. Vi kan byta styrelseskick, valuta och lagar tusen gånger fram och tillbaka, men om vårt folk försvinner är de borta för evigt och kommer aldrig tillbaka.
Citat:
Ursprungligen postat av
NixYO
Den här kommentaren från Fria Tiders kommentarsfält i deras artikel angående negern som brutalt mördade två svenskar i Ljungsbro utanför Linköping är bra:
Bra tips. Vidrig händelse.