2013-11-02, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
GM sålde dopingspreparat och droger så han har nog använt både det ena och andra. Dock är han i grunden våldsam.

Att han använde droger har jag förstått, men är han dömd för att ha sålt droger och/eller dopingpreparat?
Citera
2013-11-02, 22:20
Medlem
BeYoNdTruths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daxman24
Hämndaktioner? Bröderna var skyldiga apan pengar, det här var hämndaktionen....

Hämnas genom att slå ihjäl 2 personer varav en helt för honom okänd. Och prova lyckan på ytterligare en med sitt järnrör. En sjujävla hämnd om du frågar mej, troligtvis har han en medfödd otur när han tänker och jag hoppas innerligt att han inte är svensk medborgare. Så han kan sättas på första bästa plan tillbaka till kriget i kongo och få en kula i pannbenet.
Citera
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fobia
AB målar upp MGM med ord som "trodde aldrig han skulle gå såhär långt", "han var väldigt omtyckt och snäll" osv, är det inte typiskt när det är en invandrare som begår brottet? Samma med asiaten som rövade bort en ung flicka ner i källaren osv
Är det inte alltid så, oavsett härkomst/etnicitet?

"Han var alltid så snäll"
"Han hade inga ovänner"
"Jag kan inte begripa hur detta kan ha hänt"
"Han passade min hund en gång"
"Han var alltid så snäll mot barnen"
"Han var social och pratade med alla"

Osv...
Citera
Medlem
Pappan https://www.facebook.com/michael.gustavsson1/photos

Tragiskt att bli av med 2 söner!
Citera
2013-11-02, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
Alltid är det redan straffade som begår sådana här bestialiska våldsdåd.

Vi har sett det i fallet med Elin Krantz, dagens aktuella fall och en rad andra. Höj straffen för återfallsbrottslighet och utvisa mycket oftare.

Ingen som känner GM??? Var han med i kriget i Kongo???

Sverige har blivit ett skämt jämfört med det glada 60/70-talet...

Är det någon som vet ifall det pågår en utredning om tillbakadragande av medborgarskap? Rent allmänt.
Senast redigerad av Televerket2 2013-11-02 kl. 22:28.
Citera
2013-11-02, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Televerket2
Är det någon som vet ifall FB fotot stämmer med verkligheten? Är han "yngre" på FB fotot?

Jag tror den killen är död.

Heter bröderna Tomas, Tommy och Jimmy?

De bara lyser WT och drogromantik om de här stackarna.
Tatueringar, pitbuills och Y -namn. Vad kunde gå fel?
Citera
2013-11-02, 22:22
Medlem
Fobias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Är det inte alltid så, oavsett härkomst/etnicitet?

"Han var alltid så snäll"
"Han hade inga ovänner"
"Jag kan inte begripa hur detta kan ha hänt"
"Han passade min hund en gång"
"Han var alltid så snäll mot barnen"
"Han var social och pratade med alla"

Osv...

Nej men man kunde ju hoppats att det var så, varför var det inte så när dubbelmördaren på Öland (Pierre) som för övrigt visas helt opixlad.
Citera
2013-11-02, 22:23
Medlem
Daxman24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeYoNdTruth
Hämnas genom att slå ihjäl 2 personer varav en helt för honom okänd. Och prova lyckan på ytterligare en med sitt järnrör. En sjujävla hämnd om du frågar mej, troligtvis har han en medfödd otur när han tänker och jag hoppas innerligt att han inte är svensk medborgare. Så han kan sättas på första bästa plan tillbaka till kriget i kongo och få en kula i pannbenet.

Jag håller fullständigt med dig och försöker på inget sätt (god forbid) förmildra det apan gjorde utan menade mer att han själv anser sina egna gärningar som inkasserad skuld istället för något som är ont.

Dessvärre är chansen att han inte är svensk medborgare nihil då han varit i landet väldigt länge. Om man tar i akt att han har flera barn med en svensk tjej så lär han få stanna här livet ut.
Citera
2013-11-02, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PerfectMatch
Pappan https://www.facebook.com/michael.gustavsson1/photos

Tragiskt att bli av med 2 söner!

Är det Tommy/BO som är i hans album som lastar i nån lagerlokal?
Citera
2013-11-02, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Televerket2
Är det någon som vet ifall det pågår en utredning om tillbakadragande av medborgarskap?

Sådant kan bara ske ifall sökanden av medborgarskapet ljugit avseende någon betydande del av grunderna för medborgarskapet, t.ex. var denne kommer ifrån osv. osv.
Citera
2013-11-02, 22:24
Medlem
Citat:
AB målar upp MGM med ord som "trodde aldrig han skulle gå såhär långt", "han var väldigt omtyckt och snäll" osv, är det inte typiskt när det är en invandrare som begår brottet? Samma med asiaten som rövade bort en ung flicka ner i källaren osv

Nej så sägs det om de flesta då det genererar klick. Men det är mest invandrare som begår våldsbrott så det kan se ut så.
Och många med dessa typer av psykopatiska drag har en typ av dubbelliv så det är många i dennes närhet som blir chockade för det inte är den sidan som personen visar upp.
Och mördare kan också vara snälla, så.
Citera
2013-11-02, 22:25
Medlem
LibertasEtJustitias avatar
Citat:

Det låter alltid likadant, oavsett etnicitet på GM. Det är som om ingen tror att någon som i vissa sammanhang är trevlig kan begå våldsbrott...

Det är sällan man hör en granne eller bekant säga att "Jo, typiskt x. Visste väl att han skulle ha ihjäl någon förr eller senare.".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in