2013-11-02, 20:54
Medlem
Min son är kompis med den stackars unga grabb Tom*y Gusta*sson som blev mördad. Enligt vad min son fått reda på av den mördades bästa vän och barndomskamrat så berodde allt detta på att den mördades bror ska ha varit skyldig denna äckliga neger pengar på grund av drogskulder och på så vis så blev BO inblandad i detta. Även BO ska ha haft vissa problem med droger som ska ha börjat nu under sommaren. BO var en liten "parvel" som jämnt var i skateparken i Linköping och det är så min son känner honom. Otroligt tragiskt för alla inblandade, och angående negern som gjorde detta så är han ett välkänt ansikte i Linköping. En kolsvart kille som inte drar sig för att slå både kvinnor och barn och nu till och med begå mord. Han har aldrig haft någon respekt för andra VITA människor.
Citera
Medlem
I diskussionen förekommer uppgifter om att det skulle vara ett par som bor på Älv**väg** i Ljungsbro vid namn In**d och H****n som varandes brottoffer. Det är ej dessa. Jag är personligt bekant med dem och har just talat med båda!!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamioc
Japp, är han.

Alltså...

På vilka grunder har ni kommit fram till det? Vad pekar på det?

Förutom allt som redan nämnts i tråden så har expressen lagt upp en pixlad bild på förstasidan som också återfinns på hans facebook.
Citera
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Chansen att dom här knoddarna höll på med droger och hustling är ganska osannolikt i mina ögon.

Snarare trimmade moppar och hemmafester.

Var någon bild på den andra pojken där han stod med ett "gäng" och rökte. Så att det är något annat än cigaretter är väl inte helt omöjligt.
Citera
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Japp, är han.

Alltså...

Polisen har b.la varit inne i hans lägenhet.
En av våra stora kvällstidningar har publicerat en pixlad bild på grabben.

Hur är han som person? Om det visar sig att det är han som är GM, blir du förvånad?
Citera
2013-11-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Chansen att dom här knoddarna höll på med droger och hustling är ganska osannolikt i mina ögon.

Snarare trimmade moppar och hemmafester.

Tyvärr så är inte så fallet och ingen skugga ska falla över dom för detta.
Citera
Medlem
why123s avatar
Citat:
Japp, är han.

Alltså...

Förmodligen stämmer det bra att det är den utpekade mannen. Tittar man på bilderna på hans fcb och expressens bild så tycker jag det verkar stämma..
Citera
Medlem
Citat:
Japp, är han.

Alltså...

Han är dömd för flera grova våldsbrott tidigare och du känner en "klump i magen" nu? Det kan väl inte ha kommit som en överraskning med tanke på att han är missbrukare och har gett sig på och misshandlat sina ex, bl.a?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gange
Min son är kompis med den stackars unga grabb Tom*y Gusta*sson som blev mördad. Enligt vad min son fått reda på av den mördades bästa vän och barndomskamrat så berodde allt detta på att den mördades bror ska ha varit skyldig denna äckliga neger pengar på grund av drogskulder och på så vis så blev BO inblandad i detta. Även BO ska ha haft vissa problem med droger som ska ha börjat nu under sommaren. BO var en liten "parvel" som jämnt var i skateparken i Linköping och det är så min son känner honom. Otroligt tragiskt för alla inblandade, och angående negern som gjorde detta så är han ett välkänt ansikte i Linköping. En kolsvart kille som inte drar sig för att slå både kvinnor och barn och nu till och med begå mord. Han har aldrig haft någon respekt för andra VITA människor.

Alla dessa droger. Vem lurade in grabben i drogerna?
Citera
2013-11-02, 20:57
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gange
Tyvärr så är inte så fallet och ingen skugga ska falla över dom för detta.

Verkligen inte.

Det lutar åt en ganska omgående P7a för kongokuken antar jag?
Citera
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterkoppen
Bara en tanke som sagt. Men om han nu är vid sina sinnes fulla bruk så är det märkligt.
Bara spekulationer, jag att inte negern i försvar utan spånar lite.

Med tanke på tidigare domar och vad modern till hans 3 barn skriver om honom så förstår man ju att det är en mycket farlig person det handlar om. På något plan måste han liksom anses vara sjuk, men samtidigt är det synd om han ska få ett lindrigare straff bara för att han kan skylla på en något slags psykotiskt tillstånd.
Citera
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Stämmer det att MGM har tre barn med sin svenska tjej? Stämmer det dessutom att han sparkade sönder hennes knä redan under första graviditeten? Då kan man ju undra varför hon valde att få två till barn med honom.
Blir trevligare och trevligare det här.
i domen som finns utlagd var det ju mest brott mot besöksförbud det gällde.
Man borde förstått att testosteronnegern även spöat exet rejält.
Varför blir alltid ens fördomar bekräftade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in