Citat:
Ursprungligen postat av
quetal
Har man inget gott att säga kan man gott hålla käft. Lämna din äckliga spekulationer åt sidan.
Det är sant att MGM inte var helt obekant med de två pojkarn. MGM kidnappade på något sätt pojkarna och bakband de två. Varför MGM skulle in i huset var för att han var törstig.
När han brutit sig in i källaren ska det ha uppstått handgemäng mellan paret i huset och MGM. Dem lyckades rädda en av pojkarna innan MGM flyr med den andra.
Att pojkarna i samförstånd med MGM skulle ha för avsikt att göra inbrott i huset är orimligt då det båda pojkarna är bekanta med både dottern och sonen till paret i villan.
Det får stå för dig. Finns ingenting gott och ont i det jag hade att säga. Jag kom med en teori och ber om ursäkt om du blivit sårad. Teorin håller tills mer information kommer fram.
edit: det är alldeles rimligt att folk som är bekanta med andra gör inbrott.. Man vet t.ex när folk är bortresta.. Pojkarna var nog förmodligen vänner med GM. Jag lär få en del hat emot mig nu, men det finns inte en chans att denna person kidnappar pojkar och tar sig in i en källare för att stjäla saker.