2013-11-02, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pwbotha
Jävla kommentar av polisen.: GM har varit dömd för mindre våldsbrott tidigare. ja alltså mindre än dagens gärning. Finns det värre våldsbrott än mord ?

En han har misshandlat gärningsmannen alltså är min bror. Men det lades ned pga att vakterna inget "sett" fast de stod brevid å såg på. Hade han åkt dit då så kanske han suttit inne nu. Men de klarar sej ju alltid.
Citera
2013-11-02, 18:42
Medlem
13579111317s avatar
Citat:
Mycket tyder på att det här är en person som mår dåligt, säger polisen vid presskonferensen.

Alltså, vad är det för korkade uttalanden som polisen kommer med? Gärningmannen mår dåligt? Efter att precis ha dödat två människor med ett järnrör? Ska man tycka synd om aset nu eller?

Ska bli intressant hur Bodström kommer försöka slingra berikaren ur den här situationen. Snyfthistorier?
Citera
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyesforyou
BO Hå*kan Nilss*on (lindrigt skadad) är helt fel. Han heter inte det och de är inte sambo.

Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Då tror jag vi har hela bilden klar.

GM: Dou*dou Ah*oka född 1979

BO: Ingr*id Gustafs*son född 1956

BO: T*ommy Gust*afsson född 1998

BO Hå*kan Nilss*on (lindrigt skadad.

BO: Boendes på en adress Äl*vdansväg*gen 8

GM: Må Du brinna i helvetet

BO Hå*kan Nilss*on (lindrigt skadad) är helt fel. Han heter inte det och de är inte sambo.

Jag har inte 100% fakta men jag tycker det finns en bra logik i inlägget.
Jag har inga som helst källor utan bygger bara på information i tråden och egna sökningar.
Jag begär heller inte att Du skall ha källa på ditt inlägg men jag är ändå nyfiken på hur Du kan veta att min teori är felaktig?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Icarealot
"Polisen misstänker att mannen tvingade ner två pojkar i 15-årsåldern i en villakällare vid klockan 02 i natt.
Paret som bor i villan vaknade av att de hörde ljud - gick ner för att undersöka vad som hände - och hittade de tre personerna i källaren.
De lyckas frita den ena pojken. I nästa ögonblick släpade mannen med sig den andra pojken ut."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17772401.ab

Då är ju frågan varför mannen och pojkarna befann sig vid just den villan. Bor någon av dem i närheten?
Citera
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olymp
Kan också vara så att kvinnan kände igen pojken vilket förstärkte reflexen att gripa in.

Med tanke på att det är en mindre ort (så vitt jag har förstått), så är det i allra högsta grad sannolikt att hon kände igen pojken, vilket som du skriver lär öka sannolikheten att vilja gripa in.
Citera
2013-11-02, 18:43
Bannlyst
förstår fortfarande inte varför han tvingar in dom i ett hus som dom inte har nån koppling till.
Citera
2013-11-02, 18:45
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PG-k
sluta kalla GM psyksjuk, det är något experter får avgöra. Fan han är dömd för en lång rad brott, tog han tog knark och stal saker för han var psyksjuk också? han är bara en person som skiter i alla andra än sig själv. Typisk osympatisk kvinnomisshandlare som inte sträcker sig för att göra allas liv till ett helvete.

Det ända polisen sagt är att han mår psykiskt dåligt....no shit han slog just ihjäl ett barn och en kvinna med järnrör. Men han kom nog över det ganska snabbt genom att förneka handlingen det första han gör (fast säkert instruerad att göra det av Bodström).
I din värld kanske tillvägagångsättet framträder som helt normalt.
Men som du kanske förstår så ter det sig inte riktigt så för en svensk med "normala" värderingar.
Därav får man nog helt enkelt stå ut med att tillvägagångsättet föranleder normalbegåvade svenskar att anta att GM är psyksjuk
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
http://dayys.blogg.se/#_=_

Finns ett foto lite längre ner på den bilden där dom sitter vid en moppe. Av den informationen jag fått så är det killen i blå jacka.

Här finns en annan bild:
http://photo1.ask.fm/362/507/793/910003009-1qrr2t9-510ro86n24p3hj5/original/file.jpg
Citera
Medlem
Buulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retlifeffak
förstår fortfarande inte varför han tvingar in dom i ett hus som dom inte har nån koppling till.

Jag förstår fortfarande inte att någon kan mörda en annan människa utan någon direkt anledning. Men det sker varje dag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retlifeffak

Kan väl inte vara helt osannolikt att han ville lägga till barnknullare till meritlistan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mybabys
En han har misshandlat gärningsmannen alltså är min bror. Men det lades ned pga att vakterna inget "sett" fast de stod brevid å såg på. Hade han åkt dit då så kanske han suttit inne nu. Men de klarar sej ju alltid.

Vilka de?
Citera
2013-11-02, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorbatjof
Det är en 30 årig nysvensk och han dödade 15 åringen när han låg ner och hans mamma och mamman är 50 år

Det var INTE hans mamma... Läs tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in