Citat:
Ursprungligen postat av
Karman
Skummat igenom tråden, men hittar inte mycket om själva händelseförloppet och vilka motiv som kan finnas.
Som jag förstår det så befinner sig GM, BO1 (pojken som senare blir mördad) och ytterligare en pojke i källaren i ett hus. Åtminstone GM har gjort inbrott i huset och de som bor i huset uppmärksammar detta. En fråga är om båda pojkarna bor i huset eller enbart en av dem? De som bor i huset lyckas befria en av pojkarna från GM, men misslyckas att befria BO1.
GM lyckas då föra ut BO1 ur huset. Skrik och liv uppstår ute på gatan och ett annat par (alltså inte de som bor i huset där GM gjort inbrott) rusar dit för att hjälpa BO1. GM dödar då BO1 och BO2 (kvinnan i paret som försöker hjälpa BO1). Mannen som är i sällskap med den äldre kvinnan får skador av GM och vårdas nu på sjukhus.
Har jag fattat rätt? Men vad är motivet? Varför befann sig GM i BO1:s (?) hus? Vari bestod den ursprungliga konflikten i källaren?
Jo, det verkar vara det som har framkommit, men däremot inte mycket mer. Det har dock inte framförts att någon av de två unga BO skulle ha bott i huset, samt jag antar att det går att kolla upp om de vuxna som bor där har t.ex. samma efternamn som de.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Krankentot
På Rapport 18.00 slätade de över negerns, MGM's meritlista med att det inte fanns något brott att tala om som negern hade varit med om innan. Så jämförde de med dagens dubbelmord. Plus att de svängde sig med psykiskt tillstånd.
Negern har ju grov misshandel, ho mot sambo, besöksförbud, narkotika brott och så vidare i bagaget. Hur har negern försörjt sig under tiden i Sverige???
Alla mer allmänbildade vet hur det ser ut med svensk ljugmedia (även om de allmänbildade tyvärr utgör en minoritet av befolkningen). Det är trots allt därför som Flashback forum har blivit en så viktig del av det svenska samhället, samt varför just
Aktuella brott och kriminalfall besöks av en så stor andel av Sveriges befolkning.