2013-11-02, 15:57
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantilla
Svar: Nej.
Dessutom är han inte skäligen misstänkt, utan på sannolika skäl.
Citera
2013-11-02, 15:57
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Ingen som vet vilka dom avlidna är?

Jo, det har ju skrivits ut i tråden också.
Citera
2013-11-02, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Han har gynocomestia, från steroidmissbruk.

Gynecomastia, heter det. Av de bilder jag sett, får jag inga steroidvibbar. Så kraftig är han inte.
Citera
2013-11-02, 15:59
Medlem
.wesks avatar
Efter att ha inspekterat http://ask.fm/ffeliciabergquist ytterligare så hittade jag detta.

Vilka 98or då? Albin, Marcus, Tommy, Wigge, Jag, Phille, Davve, Vincent, Tim, Hampe, sorry igen om jag glömde nån 11 days ago

Vilka är 99or i erat gäng i lj? Calle, Rynning, Limpan, Willeneff, Sofie, Ludde, Jacob, sorry om jag glömde nån xD

Då känns det ju ännu mer säkert att det är Tommy och Viktor det rör sig om nu när deras födelseår är bekräftade.
Citera
2013-11-02, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av k0ng
Vilket kanske tyder på det tjejkompisen skrev "stämmer" om kidnappning, även om det bara är rykten.

Teorin om att han kom dit för att driva in en skuld el dyl som sedan spårat,
och övergått i något som kan liknas i kidnappning är inte alls orimlig.
Kan det verkligen handla om skulder eller liknande?
Känns osannolikt att en man över 30 skulle hänga runt dessa barn!
Citera
2013-11-02, 16:00
Medlem
Bjurnes avatar
Citat:
Han har gynocomestia, från steroidmissbruk.

För det första så ser jag inget tecken på gyno, endast bra muskelvolym. Bitchtits är när det bildas en svulst innanför bröstvårtan, inte att brösten lyfts fram av träning i sig.
Citera
2013-11-02, 16:01
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurne
För det första så ser jag inget tecken på gyno, endast bra muskelvolym. Bitchtits är när det bildas en svulst innanför bröstvårtan, inte att brösten lyfts fram av träning i sig.

No offence, men är hans eventuella bitchtits verkligen relevanta? Hans eventuellt bristande impulskontroll kommer vi ju bara kunna spekulera i tills vi vet vad som hänt.
Citera
2013-11-02, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vickan.Eremita
?
Gm är gripen. Nu ska polisen ta reda på vad som hänt. Det lutar alltså inte åt att detta blir "ett riktigt stort fall" tekniskt.

Polisen sade själv att man inte utesluter att det finns fler offer, därtill hade man under tidigare delen av dagen över ett hundra poliser involverade i utredningen; för att säkerställa att GM var ensam GM och att det inte fanns fler BO.

Men ja, det mesta tyder på att GM är ensam GM och att det hela slutar med en paragraf 7a som sedan leder in på en stor utredning och sen får den här tokfan leva ut sina dagar på säter.
Citera
Medlem
Citat:
GM är fransman. Kan inte det här stå i franska nyheter?

D Remix Ahoka: Heureux d`entendre CouZ **

D Remix Ahoka: Peut qeu etre d`accord avec tio !!! Maximale Da Bomb Man!!!!!!

Fransman?! Vet du i hur många afrikanska länder som man talar franska?
Senast redigerad av Thelastmanstanding 2013-11-02 kl. 16:07.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenbrynolf
Så GM har alltså kidnappat två yngre pojkar sådär right-out-of-the-blue, det känns som ett betydligt MINDRE sannolikt händelseförlopp än det som tidigare spekulerats i, dvs att det fanns ett bakomliggande skeende.

Men gå och lägg dig.. Vi pratar om två barn, om de skulle de ha gjort punka på hans cykel eller gjort något halloween bus är oväsentligt. Försök inte enns rättfärdiga dessa morden, det kommer inte gynna er.
Citera
2013-11-02, 16:03
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelastmanstanding
Haha..fransman. Vet du hur många afrikanska länder som talar franska?

Har redan sagt att gm är kongoles typ 5 gånger i den här tråden men vissa förstår bara inte eller vill inte förstå.
Citera
2013-11-02, 16:03
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurne

Pratar inte om hans pecs, bröstvårtorna kan du kolla på själv igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
No offence, men är hans eventuella bitchtits verkligen relevanta? Hans eventuellt bristande impulskontroll kommer vi ju bara kunna spekulera i tills vi vet vad som hänt.

Missbrukar man steroider kan man få kort stubin. Med psykisk sjukdom blir det väl värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in