2013-11-02, 11:19
Medlem
beegones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackInc
Hela Härnegatan ska vara full med somalier, stämmer detta Beegone?

Stämmer ganska så bra ja
Citera
2013-11-02, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackInc
Hela Härnegatan ska vara full med somalier, stämmer detta Beegone?
Inte i andra delen på härnegatan iaf. Enbart svenskar när jag bodde där. Men däremot såg man några gåendes ibland.
Citera
2013-11-02, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ph1ber
Lite OT:
Jag har en jobbarkompis som är helt säker på att han vet vem den snubben är. Hans farsa var tydligen nazist och uppfostrade sonen med ganska tveksamma metoder. Bodde i stan men flyttade till Västervik kort tid efter morden.

Har din kompis sagt detta till polisen ?
Citera
2013-11-02, 11:20
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Det kan inte vara så att personer försökt ta sig in i huset, och GM som varit i huset försökt försvara sig eller liknande och klippt av två skott mot inkräktarna?

Jodå, men det ska vara en väldigt duktig skytt som i ett sådant läge lyckas klippa två personer. Andra möjligheter är nog mer troliga.
Citera
2013-11-02, 11:21
Medlem
Citat:
Lite OT:
Jag har en jobbarkompis som är helt säker på att han vet vem den snubben är. Hans farsa var tydligen nazist och uppfostrade sonen med ganska tveksamma metoder. Bodde i stan men flyttade till Västervik kort tid efter morden.
tipsa polisen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Spännande. Jag drar till med en chansning. Två tjejer i femtonårsåldern har blivit våldtagna och sedan mördade.

Nej
Citera
Medlem
Citat:
Lite OT:

O om din jobbarkompis nu är helt säker, känns det inte som om det vore på sin plats att kanske informera/tipsa polisen om det hela? Eller blev din kollega uppfostrad i samma tveksamma metoder?
Citera
2013-11-02, 11:23
Medlem
helt otroligt att ingen vet vilka som äger huset på bilden, 6700 boende i Ljungsbro, en by liksom.
Hör huset till Cloetta, eller är det ett bostadshus?
Brottet skett utomhus så de krossade rutorna har inget med morden att göra?

Vad letar polisen efter, ja vad säger ni? Mordvapnet!
Citera
Medlem
crilleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beegone
Stämmer bra det. Kom 2 bilar men den ena åkte precis. bussen står parkerad utanför härnegatan 108. Har inte sett någon gå in genom porten.

Känns inte som att någon av de namnen, eller åldrarna har med saken att göra. Bara känsla.
Citera
Medlem
pontassss avatar
Spanade in en av de boendes FB, och verkar inte ha alla hästar i stallet. Han har b.l.a lagt upp hur han fått varningar från hyresvärden och dylikt.
Citera
2013-11-02, 11:24
Medlem
stenk4sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rastarhundennu
helt otroligt att ingen vet vilka som äger huset på bilden, 6700 boende i Ljungsbro, en by liksom.
Hör huset till Cloetta, eller är det ett bostadshus?
Brottet skett utomhus så de krossade rutorna har inget med morden att göra?

Vad letar polisen efter, ja vad säger ni? Mordvapnet!

Vad är den exakta adressen?
Citera
2013-11-02, 11:24
Medlem
HumpingDogs avatar
Enligt Aftonbladet skall ett STORT område (ca tre fotbollsplaner )vara avspärrat och genomsökas. Det är inte så vansinnigt stort. Dock oklart vad man letar efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in