2013-11-02, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartsynsk
Tjänstefel att hemlighålla för sina FB kollegor.

Kan bara instämma.

Ge oss mer info nu, Twixes!
Citera
Medlem
Vem bor i husen?
Ungdomsfest, kanske finns info på Facebook events
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Kan någon bekräfta om det finns en flyktingförläggning där? I så fall är det ju ett riktigt hett tips.
Nej det finnns ingen flyktingförläggning i Ljungsbro...

Hade jag inte varit så gravt bakfull (eller fortfarande full, vilket som nu är bäst passande..) hade jag försökt ta mig till platsen. Men enligt folk jag pratat med som varit där är polisen väldigt förtegen så det hade nog inte gett så mycket.
Husen ligger iaf på Björkängsgatan men har inte varit på den gatan på länge och kan inte under rådande bakfylla säga exakt vilka hus/husnummer det rör sig om!
Citera
2013-11-02, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graevlingsgryt
Vretagymnasiet med bönder från hela landet ligger ju nästgårds. Sista helgen på höstlovet och man väljer att festa till lite extra?

Nej det är bönder. A-traktorerna är bara utesluta. Vretaskolan har väl boende på skolan där festerna brukar hållas. Förr va det så iaf om jag inte minns fel
Citera
2013-11-02, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twixes
Jag vet faktiskt inte varför jag fick PM om det men det är ett hemskt brått om det är sant det som skrevs i PM

jo det har alla förstått att det är hemskt men skriv gärna vad som hänt, det är många som vet så du riskerar inte att avslöja din källa.
Citera
2013-11-02, 10:54
Medlem
stenk4sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twixes
Jag vet faktiskt inte varför jag fick PM om det men det är ett hemskt brått om det är sant det som skrevs i PM

Citera Pm. Varför inte?
Citera
2013-11-02, 10:54
Medlem
Huset ligger inte på björkängsgatan, det är på hällestadsvägen.
Citera
2013-11-02, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Nej det finnns ingen flyktingförläggning i Ljungsbro...

Hade jag inte varit så gravt bakfull (eller fortfarande full, vilket som nu är bäst passande..) hade jag försökt ta mig till platsen. Men enligt folk jag pratat med som varit där är polisen väldigt förtegen så det hade nog inte gett så mycket.
Husen ligger iaf på Björkängsgatan men har inte varit på den gatan på länge och kan inte under rådande bakfylla säga exakt vilka hus/husnummer det rör sig om!
Björkängsgatan verkar vara en "fin" gata. Bara svenskar som bor där och många företag registrerade där.
Citera
2013-11-02, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuttzi
Nej det är bönder. A-traktorerna är bara utesluta. Vretaskolan har väl boende på skolan där festerna brukar hållas. Förr va det så iaf om jag inte minns fel

Möjligt, men man får ju kompisar i närheten.

Hörde att det var två yngre skjutna iaf.
Citera
2013-11-02, 10:58
Medlem
Krossade rutor på villan enligt aftonbladet
Citera
Medlem
Ny info!

Det är ett dubbelmord på en tonårspojke och en kvinna nära cloettabron.
Citera
Medlem
Cliclocks avatar
Fick också ett PM från en som säger att de uppgifter som Twixes fått om "bråttet" inte stämmer. Kan inte säga vem, men trist Twix
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in