2013-11-02, 10:45
Medlem
beegones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twixes
Märkte just det :/

Tydligen blivit skjutna enligt en dam i området
Citera
2013-11-02, 10:45
Medlem
BlackIncs avatar
Citat:
Aftonbladet har ett team där som filmar streamar!

Ingen live-stream, det går i en loop.

Det gula huset ska vara det som ligger efter bron (om du kommer från Cloetta-fabriken), andra eller tredje huset till vänster.
Citera
2013-11-02, 10:47
Medlem
Twixess avatar
Fick ett PM tidigare idag vid 08:30 tiden av en som skrev att han visste vad som hänt men att jag inte fick skriva vad som hänt, jag kan iaf säga att ni är på rätt spår
Citera
2013-11-02, 10:47
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellep666

Fattiga studenter?
Vad i hela fridens namn skulle studenter göra ute i Ljungsbro?
Och nasse-rörelsen ligger väl minst 15 år bakåt i tiden.
Det här är ett sömnigt litet samhälle för barnfamiljer. Givetvis en och annan volvo-raggare och varg-fleece, men inte värre än någon annanstans.
Min kusin har bott där och vittnade om allt jag skrev. Det finns barnfamiljer och villor i Skäggetorp också...
Citera
2013-11-02, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stenk4st
Nu är det live

Tyvärr är ju AB sämre uppdaterade än lekmannen...
Citera
2013-11-02, 10:48
Medlem
stenk4sts avatar
Citat:
Fick ett PM tidigare idag vid 08:30 tiden av en som skrev att han visste vad som hänt men att jag inte fick skriva vad som hänt, jag kan iaf säga att ni är på rätt spår

Vilket av dem? Varför får just du ett PM?
Citera
2013-11-02, 10:49
Medlem
BeYoNdTruths avatar
Polisen är nog förtegen för att inte skada utredningen, de är nog trötta på spekulationer och att media blandar sig i. Dessutom har de kanske redan Gm i förvar då är det enda de vill att säkra all bevisning mot denne. Men jag tror att de får omvänd effekt.

GM och eller iallafall offer är nog ungdomar och man kanske inte har informerat alla anhöriga.
Citera
2013-11-02, 10:49
Medlem
Ratis avatar
Kan det röra sig om fler än två BO, eller hittades dom en bit ifrån varandra? Med tanke på att det är ett stort område avspärrat.
Citera
2013-11-02, 10:50
Medlem
Citat:

o vilket är det rätta spåret av allt som tagits upp här?
Citera
2013-11-02, 10:51
Medlem
Citat:

Jag måste be om ursäkt, men det var nog en av mer korkade inläggen.

Objudna gäster till halloweenfest har våldgästat festen, bråk utbrukit, dubbelmord som resultat, boom open and shut case.
Citera
Medlem
Twixess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stenk4st
Vilket av dem? Varför får just du ett PM?

Jag vet faktiskt inte varför jag fick PM om det men det är ett hemskt brått om det är sant det som skrevs i PM
Citera
Medlem
Vretagymnasiet med bönder från hela landet ligger ju nästgårds. Sista helgen på höstlovet och man väljer att festa till lite extra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in