Citat:
Ursprungligen postat av
Lalajlaj
Vet inte, 2 av 5 ville i detta fall avslå ansökan så det går inte direkt att säga att det var ett solklart beslut.
Nu vid klockan 10 så greps i alla fall FS på nytt.
Lalalaj du var en av dom likasom jag som snackade med Fredrik, när han vågade sig in här på Flashback,
Jag hade då ett annat Nick och Avatar jag var
då ovan med förhållningssättet som man skulle uppföra sig här på FB och blev avstängd på 6 mån.
I alla fall även du Quarrel har med en envis dåres sätt grävt i detta fall hela tiden. Vet inte hur många gånger jag bett dig att rikta in dig på andra mål, har fått varningar även när jag klagat på ditt envisa sätt att jaga Fredrik, jag hängt ut han med både bild och dåvarande adress.
Har dessutom kallat han för
mördaren som gick fri, känner mig glad i dag att dom har en
kropp och ett vittne som sett Fredrik forsla en kropp. Även ett stort tack till Missing people som hittade Marina.
Jag har även med mitt gamla nick kallat Er för folk som fastnat i ett mål sin inte går att lösa. Förlåt
I dag är jag tacksam för Ert ert enträgna jobb och att Ni aldrig har gett upp en eloge till Er!
Sen för alla som e.v är nya i detta fall och inte var med på 2011 så var faktiskt
Fredrik själv inne och skrev och gjorde flera inlägg om hur dumt hela åtalet och tråden var, han försökte på flera dåliga sätt påvisa att han aldrig skulle göra något sånt.. Känns läskigt nu i efterhand att ha snackat med Fredrik en kvinnomördare om just detta.
Eftersom jag aldrig trodde killen skulle få en ny rättegång så slängde jag de 2 bilder som jag hade på skäggapan.
Hoppas att han åker dit nu? Och hoppas någon kan leta upp de inlägg han skrev här för några år sedan. Även den bilden i färg när han ser så nöjd och glad ut.
Har jag fel kan jag lätt erkänna sånt. Jag
tror att han åker dit nu.