Lite OT, men är det bara för mig som det inte funkar att acceptera de nya ''terms of use'' på XBOX? När jag trycker acceptera och sedan vidare så loggas jag bara ut -.- Nån med samma problem?
Behöver hjälp med ett lag, har 225k att göra det för på ps3an. Gärna någon 5*, 4-2-3-1 med RM och LM, styrka är prio ett och pace prio 2. Men pace är fortfarande viktigt, ingen forward under 80 pace helst liksom. Tack!
Förövrigt, är det någon här som spelar i division 1? Vad är rewardsen om man vinner titeln eller stannar kvar?
Behöver hjälp med ett lag, har 225k att göra det för på ps3an. Gärna någon 5*, 4-2-3-1 med RM och LM, styrka är prio ett och pace prio 2. Men pace är fortfarande viktigt, ingen forward under 80 pace helst liksom. Tack!
Förövrigt, är det någon här som spelar i division 1? Vad är rewardsen om man vinner titeln eller stannar kvar?
Jag e i ettan, men pallar aldrig lira den. tror det e 16 k för vinst och ingen aning om vad stanna kvar ger.
Har drygt 1 miljon coins att bygga lag för, har ett Bundesliga-lag nu men Dante och Boateng är för usla Jag suger på spelet men vill ha ett lag med bra flyt och snabba spelare.. Några tips?
Lite billigt kanske det där andra laget men du kan ju alltid byta ut någon. Jag skulle kanske köra med Jovetic istället för Sturridge också.
Inte ofta man träffar på den formationen i wagers/div 1 heller. Är den bra?
Älskar den. Körde alltid den i H2H på 13' när den inte fanns med på ultimate team. Jäkligt bra balanserad.
Tack så mycket för förslagen, funderar dock på att bygga en hybrid med typ Cavani, Falcao och valbuena IF. Någon som spelat och kan recensera dessa spelare?
Sätter man sig och kollar ordentligt på matchen man spelar så ser man hur oerhört dåliga AI spelarna är. Försvarsmässigt så är deras spelsinne som en femårings, detta speciellt på OP över backlinjen lobbfuckingbollar. Dem springer med för att sedan helt sonika stanna upp, frustrerande som fan. Sedan får man så oerhört jävla mycket kontringar emot sig när hela laget är påväg upp och motståndarna vinner bollen. Tar ju fan en kvart för en spelare att vända sig om när dem anfaller.
Nej, man var ju ändå riktigt bra på 13 men nu har jag 113-22-94 i record, suger ju på detta spel. Vill inte heller utnyttja alla dessa flaws som finns, huvudspel, inlägg, över backlinjen m.m utan försöker som i 13, skilla mig igenom. Fy och blä!
Lite billigt kanske det där andra laget men du kan ju alltid byta ut någon. Jag skulle kanske köra med Jovetic istället för Sturridge också.
Inte ofta man träffar på den formationen i wagers/div 1 heller. Är den bra?
Jag har testat 4-2-3-1 och tyckte inte den fungerade alls. Men vilken formation skulle du säga är bäst? Mötte nyss en snubbe i div2 som spelade 4-1-4-1, han körde verkligen över mig med ett brasselag. Han hade stort bollinehav och skillade ganska mycket, utan att överdriva, blev fan imponerad. Hur som helst, är 4-1-4-1 bra eller var den här killen bara duktig?
Jag har testat 4-2-3-1 och tyckte inte den fungerade alls. Men vilken formation skulle du säga är bäst? Mötte nyss en snubbe i div2 som spelade 4-1-4-1, han körde verkligen över mig med ett brasselag. Han hade stort bollinehav och skillade ganska mycket, utan att överdriva, blev fan imponerad. Hur som helst, är 4-1-4-1 bra eller var den här killen bara duktig?
Jag har testat 4-1-4-1 och den är inte i närheten så bra som i Fifa 13, gillar inte 4-2-3-1 alls. Jag kan inte hitta någon formation som funkar jag heller, 4-3-3(3) funkar skapligt men fortfarande missnöjd...
Jag har testat 4-1-4-1 och den är inte i närheten så bra som i Fifa 13, gillar inte 4-2-3-1 alls. Jag kan inte hitta någon formation som funkar jag heller, 4-3-3(3) funkar skapligt men fortfarande missnöjd...
Okej.. Ja hittills har 3-5-2 och 4-1-2-1-2 funkat bäst för mig, lite beroende på vad för motstånd man möter. Inläggsäckel med Benteke på topp kan vara lite drygt att möta med 3-5-2 ibland, annars gillar jag att det blir så tight på mitten.