Dels så slipper du IF Maxwell, Lucas är mil bättre än Blasz i mitt tycke och Reus > Lavezzi. Dante är även han bättre än Hummels.
Har både Dante och Santana på bänken. Gillar både Lavezzi och Maxwell. Maxwell leder assistligan i laget Reus må vara bättre än Lavezzi, men Lavezzi funkade nästan lika bra som IF Reus gjorde när jag hade honom. Så jag tror detta kan bli fint
om någon lirat med 5-2-1-2 och kan säga hur den är så hade det uppskattats
Körde 5-2-1-2 förut,
Fördelar: Stabil bakåt, bra på fasta situationer
Nackdelar: Blev jävligt tråkigt efter ett tag då matcherna slutade oftast 1-0 1-1 osv.
Ska du köra 5-2-1-2 så ska du ha jävligt kvicka anfallare som kan sticka på långbollar typ.
Hittar inte Mollo(LM) när jag försökte bygga detta lag: http://www.futhead.com/14/squads/1943567/. Har ni förslag på någon annan spelare som jag kan använda istället för Mollo? Har max 10k att lägga på spelaren.