2013-11-01, 15:39
  #11269
Medlem
Någon som kan göra ett skönt lag för 260k? I antingen 4-3-2-1 eller 4-3-3 (4), allt förutom ett LIGA BBVA lag tack
Skulle uppskattas
Citera
2013-11-01, 15:42
  #11270
Medlem
Pellenss avatar
Happy Hour nu.
Citera
2013-11-01, 15:44
  #11271
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Happy Hour nu.

Är HH hela helgen ju?
Citera
2013-11-01, 15:47
  #11272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
varför skulle det varit vänster backen som markerade honom?

Skulle ju kunna vara högerbacken med.
Citera
2013-11-01, 15:50
  #11273
Medlem
Skulle behöva lite hjälp med kemikort.

Jag kör

Villa, Benz(Avslutare) , Sanchez
Isco
xabi, song
marcelo(skugga) ,pepe, miranda , montoya
Courtois

I övrigt några funderinga förbättringar. Sparar till alves nu
Citera
2013-11-01, 15:56
  #11274
Medlem
Seether14s avatar
Chemistry style på Neuer och Hummels i detta lag?

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=e4Erfb1ObjkS:360
Citera
2013-11-01, 16:08
  #11275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Chemistry style på Neuer och Hummels i detta lag?

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=e4Erfb1ObjkS:360
Om jag får ge synpunkter på ditt lag så skulle jag ha gjort om det till: http://www.futhead.com/14/squads/1952328/

Dels så slipper du IF Maxwell, Lucas är mil bättre än Blasz i mitt tycke och Reus > Lavezzi. Dante är även han bättre än Hummels.
Citera
2013-11-01, 16:10
  #11276
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Om jag får ge synpunkter på ditt lag så skulle jag ha gjort om det till: http://www.futhead.com/14/squads/1952328/

Dels så slipper du IF Maxwell, Lucas är mil bättre än Blasz i mitt tycke och Reus > Lavezzi. Dante är även han bättre än Hummels.

Har både Dante och Santana på bänken. Gillar både Lavezzi och Maxwell. Maxwell leder assistligan i laget Reus må vara bättre än Lavezzi, men Lavezzi funkade nästan lika bra som IF Reus gjorde när jag hade honom. Så jag tror detta kan bli fint
Citera
2013-11-01, 16:10
  #11277
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Om jag får ge synpunkter på ditt lag så skulle jag ha gjort om det till: http://www.futhead.com/14/squads/1952328/

Dels så slipper du IF Maxwell, Lucas är mil bättre än Blasz i mitt tycke och Reus > Lavezzi. Dante är även han bättre än Hummels.

+1, ditt lag ser bättre ut!

Men ifall han inte vill köra det, så säger jag gloves och Anchor på Neuer/Hummels
Citera
2013-11-01, 16:19
  #11278
Medlem
bajen-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
sitter och funderar på nåt av dessa lag:
http://www.futhead.com/14/squads/1933886/
http://www.futhead.com/14/squads/1932539/

vilket hade ni valt och varför?

om någon lirat med 5-2-1-2 och kan säga hur den är så hade det uppskattats

Körde 5-2-1-2 förut,
Fördelar: Stabil bakåt, bra på fasta situationer
Nackdelar: Blev jävligt tråkigt efter ett tag då matcherna slutade oftast 1-0 1-1 osv.

Ska du köra 5-2-1-2 så ska du ha jävligt kvicka anfallare som kan sticka på långbollar typ.
Citera
2013-11-01, 16:23
  #11279
Medlem
Hittar inte Mollo(LM) när jag försökte bygga detta lag: http://www.futhead.com/14/squads/1943567/. Har ni förslag på någon annan spelare som jag kan använda istället för Mollo? Har max 10k att lägga på spelaren.
Citera
2013-11-01, 16:37
  #11280
Medlem
Knugen37s avatar
Vad för Chem card ska man lägga på Mandzukic? Hade Hawk sist men det funka inte så jättebra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in