Citat:
Ursprungligen postat av
flowmoo
Tänkte bara uplysa att han gör bort sig totalt på sidan 1575-1576 "
H: Vi…jag åkte upp dit själv för att kolla…du vet, när vi höll på att söka.
F2: Mmm.
H: Så åkte jag och lämnade av mina kompisar för att de skulle då sova på torsdagen då vi höll på att söka…ja, veckan efter……sen var det veckan eftersom där………så då åkte jag och lämnade av henne i torsdag och så…ehh……..åkte jag och lämnade av…ehh…så här…kompisarna i…
F: Vilken henne var du och lämnade av?
H: Nej, men jag sa…pjott ahh….jag…
Låter som att han menar : Att han och hans kompisar varit och letat efter VB och sen har han lämnat kompisarna och sen farit och lämnat henne där ? eller missupfattar jag :/
jag tänkte också "hoppsan" när jag läste det. och dessutom har han inte berättat om besöket vid gula huset först.
men för det första så har man väl uteslutit mer eller mindre att kroppen hade lämnats vid gula huset så tidigt, 9:e maj. för det andra säger han ju också att han visst berättat om besöket för spaningsledningen så de kunnat pricka av området. det var ju syftet enligt spaningsledningen, att få området avbokat så ingen skulle leta, samtidigt försöker de sätta dit honom för att inte ha berättat. men de menar kanske att han avbockat området under falskt namn vilket borde vara lätt att kolla om han gjort.
otajmad felsägning hursomhelst.