Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Du anser att det är lite, men åklagarna anser att det räcker, så du har en annan uppfattning än vad dom som leder det här har.
Polisen har hållit 900 förhör och ett stort sök och utrett det mesta tills man fick den tekniska bevisningen sen föll resten bort av naturliga skäl. Eller ska man bortse från den tekniska bevisningen för att du har en hittepå misstänkt?
Man saknar bevisning pga att man inte kom in i hans lägenhet före den 23 maj inget annat. .
Oavsett om han frias eller fälls kommer man inte ha andra misstänkta det är inte rimligt och frågan är om man någonsin åtalat någon och den friats och sen man utrett andra ? Hur fan ser det ut ?
Vänta nu. Lägenheten är ju för tusan inte storrengjord sen ett år tillbaka. Han har inte lyft ett finger för att städa. Och trots städhjälp så ser det skitigt ut, smörpaket inne på toaletten?
Efter rättegången kommer MB synas i sömmarna. Det är så mycket utredarna och åklagarna missat, så det vore ett lagbrott att inte utreda honom mer. Det är ju inte så att han är avförd för all evighet. Svaren ska fram!
Åklagarna valde fel helt enkelt, genom att avfärda honom. Men vad kan vi förvänta oss? Hem till middagen kl. 17.00 tag semester mitt i utredningen när så många frågetecken är outredda. Fråga mig vilka så ska jag ge dig svar.
Saker polisen kan reda ut om de vill.
Och om man nu var så säker på KJ och saknar så mycket bevis, varför inte sätta in 24h bevakning på honom under span? Det händer mkt saker när de tittar birt. Därför har de nu inga konkreta bevis och massor av andra planteringsteorier.
Och vill MB ha bort pressen från FB så är det ju ganska enkelt. Sluta och gnäll, ge oss din maillog och mail du påstår att du suttit och skickat på lördagskvällen. Enkelt.