2013-10-31, 22:31
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservatic
Rätt intressant att gamle G W visste om att de planerade resning hela tiden, han fick ju mycket skit av "frihetskämparna", men när sedan rå bevisade att gw hade rätt så tystnade kritiken ..

Vet att du , fnurran kallade gw för skvallertacka
Och jag har missat hur imponerad GW är av resningsansökan, har du sett det?
Citera
2013-10-31, 22:32
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Problemet är nog att i allmänhetens uppfattning kommer han alltid att vara skyldig oavsett dom el ej
Jo, jag skrev det. De som anser honom skyldig efter tre prövningar i domstol dömer utan grund. Trist, eller hur? Men vi vet bättre, vi på Flashback.
Citera
2013-10-31, 22:38
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Och jag har missat hur imponerad GW är av resningsansökan, har du sett det?
Ville bara poängtera att han visste allt innan allihop , när då bl.a. Fnurran ifrågasatte detta , att gw pratade ut nattmössan, i detta fall hade G W helt rätt
Citera
2013-10-31, 22:41
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ville bara poängtera att han visste allt innan allihop , när då bl.a. Fnurran ifrågasatte detta , att gw pratade ut nattmössan, i detta fall hade G W helt rätt
Jag tror inte GW menade en sådan resningansökan som vi har sett. Han förväntade sig någon med innehåll, i så fall hade han sagt något om den. Nu teg han bort den bara.
Citera
2013-10-31, 22:43
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Men fråga honom då. Hans nick är Artmix.
Citat:
Jag återger bara vad Robert Larsson från SKL har sagt i HR.
Och det stämmer med Q:s skiss.
Det är fortfarande inget mord utan ett försvinnande tills dess att någon domstol dödförklarat henne.
Och sen i HR så va WD tvungen att backa på att det måste varit en bäddmadrass i säng vilket gör att SP:s gissningstest faller helt.

Så sluta förvilla tråden med din lögner.
Eftersom du inte varit på plats i HR och vet vad som sagt där så är det inget du kan uttala dig om.
Citat:
2011-11-23, 19:05 #21470
Artmix
Medlem
Artmixs avatar
Reg: Sep 2011

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det ska vara den parkeringen bilen stod på enligt postaren i den här tråden.
Vad du återger här är liksom inte det som jag anser är någon sanning här det kan du göra klart för dig med en gång.
Håll nu käften om försvinnande du gör bort dig hon är död och mördad av misstänkte i fallet här alltså Fredrik Svensson fd pojkvännen ingen annan. Domstolen i alla ära men du har glömt folkets åsikt här ellre inbillar du dig att man tror Fredrik Svensson är oskyldig. Fy fan så obehaglig typ.

Jag behöver inte plats i HR för att se vem som mördade Marina det vet både jag åklagaren och Leif GW säkert även domstolarna. men bevisen räcker inte.
Så hur många gånger ringde Fredrik och sökte Marina efter hon försvann?

Endast svammel och lögner som vanligt ifrån dig.
Så vad SKL säger är inte sanning längre enligt dig nu då. Roligt att få veta det.
Ha du missat helt vad du är i för tråd?!?!.. "Marina Johansson spårlöst försvunnen i Spekeröd [27/7-10]"
Det är ett försvinnande och inget annat så håll du käft med dina lögner och svammel istället.

Man behöver vara på plats för att veta vad dom sakkunninga från SKL vittnade under ed om.
Vilket va skottvinkeln så som Q visat den i skissen.
Och att Wiene Drotts backade på att det måste varit en bäddmadrass i sängen, vilket i sin tur gör att SP:s gissningstest faller helt angående blod mängd. Så det som är hittat är 2-3 dl blod i sängbotten och inget annat. All annan blodmängd är bara gissningar.

Källa på det fetade!
Senast redigerad av olovpalme 2013-10-31 kl. 22:47.
Citera
2013-10-31, 22:50
Medlem
Konservatics avatar
Jag citerat GW , "stor chans för resning "
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14699936.ab
Citera
2013-10-31, 23:01
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Artmix har tigit ihjäl sig sedan dess men däremot dök det upp en annan ivrig skribent precis i samband med fyndet..konstigt va ?
Ja Artmix har inte kommenterat någonting efter fyndet av madrasser och Marinas kropp.
Varför argumenterade han så ivrigt att marina hade försvunnit och inte blivit mördad.
Varför argumenterade han så frenetiskt om blodmängden och bäddmadrasserna innan likfynd.
Sen helt slut på inlägg från hans sida.
Stämde inte fyndet av kropp och bäddmadrasser och blodmängd med hans syften?
Citera
2013-10-31, 23:58
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Ett förväntat rejält tilltaget skadestånd till FS byts ut mot fängelse i minst 10 år skulle jag tro.
Det finns inget som tyder på att FS skulle vara oskyldig till detta mord.
Villospåren med bilen och döljande av blod i sängen och natten på kyrkogården och allt annat gjorts och hittats på.Det blir bara för mycket.GM kan inte vara nån annan.

Ny rättegång kan vi räkna med.
Det finns heller ingenting som tyder på att jag skulle vara oskyldig till detta mord.
Detsamma gäller en mycket stor mängd andra människor.

Dessbättre bryr sig inte en domstol om detta.
Domstolen är mer intresserad av om det finns något som tyder på att man är skyldig till mordet.

Det finns det inte, varken hos mig eller de flesta andra.
Speciellt inte hos FS tack vare att han, till skillnad från oss andra, har granskats mycket noggrant.
Citera
2013-11-01, 00:19
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malom
Det finns heller ingenting som tyder på att jag skulle vara oskyldig till detta mord.
Detsamma gäller en mycket stor mängd andra människor.

Dessbättre bryr sig inte en domstol om detta.
Domstolen är mer intresserad av om det finns något som tyder på att man är skyldig till mordet.

Det finns det inte, varken hos mig eller de flesta andra.
Speciellt inte hos FS tack vare att han, till skillnad från oss andra, har granskats mycket noggrant.
Naturligtvis är det väldigt mycket som tyder på att FS är skyldig.Att säga annat är lögn.
Sista pusselbiten för att bli fälld kan vara den upphittade döda kroppen inklusive paket och madrasser.
Citera
2013-11-01, 00:26
Bannlyst
Citat:
Naturligtvis är det väldigt mycket som tyder på att FS är skyldig.Att säga annat är lögn.
Sista pusselbiten för att bli fälld kan vara den upphittade döda kroppen inklusive paket och madrasser.

Vilken fråga besvaras som inte redan HR har omnämnt i sin dom av att kroppen hittas ?
Citera
2013-11-01, 00:32
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Enligt två domstolar fanns det inget man kunde fälla FS på.
Nu kommer en tredje.
Eller tror du att man har väntat hela denna långa tid bara för att hålla spänningen uppe?

Om det nu var så graverande bevis som hittades borde det inte vara så svårt att få till resning, eller hur?
Kom nu inte med att man väntat på provsvaren ända tills nu, det är ingen som köper det längre.
Citera
2013-11-01, 06:28
Medlem
Konservatics avatar
Vem kunde koden till korten ?
Vem greps med pengar trots att personen aldrig haft några?
Vem hade hotat att begrava Mj enligt två vittnen ? Enl det ena i ett badkar och det andra djupt inne i skog

Vem kunde logga in på administratör-kontot och härja runt ?
Vem sa att han var på kyrkogården men blev motbevisad av mobilmasten?
Vem hävdade hela tiden att mj var bortrest även här på forumet ?
Vem var förtrogen med dumpningsplatsen ? (Det är inget ställe vem som helst åker upp till mitt i natten)
Varför var innerbelysningen släckt på polon ? (Ville man inte att det skulle lysa mitt i natten när man öppnade upp dörrarna?
Vem visste var pistolen fanns ?
Vem visste var inkontinensskydden fanns ?
Vems solkiga madrasser låg i mjs säng ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in