Citat:
Ursprungligen postat av
MrsMagoo
Bra då kanske du kan redogöra för det kriminella förflutna som Fnurran påstår att MB har och då vill jag ser belastningsregistret. Sen vill jag se att VB slog 112 den 8/5 också.
Jag vill också se var i utredningen man kräver alibi av en som är förhörd och jag vill gärna se att du och fnurran belägger ert utpekande av en oskyldig person, så slipper media frottera sig om hur sunkig tråden är.
Ahh, förstår att du är helt insatt i vad Fnurran påstår för ni sitter väl på samma avdelning.
Behövs inget belastningsregister, det räcker mer än väl med FUP, där berättar C att MB misshandlat hennes son, MB berättar själv att han ibland har slagigt AN, samt lite annat smått och gott som du mycket väl känner till eftersom att du har lusläst FUP vad jag har förstått.
Vad menar du med utpekande? Att berätta om något som någon själv tillstår, tja, jag pekar ut FUP som källa, vad är det som är konstigt eller fel med det, för du verkar ha något emot att man talar om verkligheten som den är. Inse fakta, MB har slagit AN, kvinnomisshandlare är ett ord som brukar användas för sådant, han erkänner det ju själv.