2013-10-31, 18:21
Medlem
hrghs avatar
Sorry för inflammatoriskt ämne, men som bög har jag alltid undrat. Har själv (uppenbarligen) aldrig haft mycket till övers för yxskador, men utöver att de inte attraherar mig så tycker jag att många varianter är rent ut sagt avtändande. Den helt rena varianten utan grejer som hänger ut kan se okej ut, men det är vad jag förstått rätt ovanligt.

So, tycker straighta killar överlag att de flesta fittor är snygga, eller är det mer en grej man kan leva med eftersom utseendet inte är huvudsaken?

Jävligt lätt med comebacks om håriga rövar, etc., men lämnar öppet mål där.
Citera
2013-10-31, 18:23
Medlem
De är oftast jävligt fula och äckliga på grund av de inre blygdläpparna.

Tjejer överlag är däremot jävligt snygga. Däremot kan fittor vara sexiga av andra anledningar. Är de våta och tighta så blir det lätt hänt att man tänder till

Utan gigantiska inre blygdläppar så är fittan bara snygg och sexig
Senast redigerad av Daudodidi 2013-10-31 kl. 18:26.
Citera
2013-10-31, 18:26
Medlem
Despised66s avatar
Nee inte är dom snygga elller sexiga, utan det är väl tanken man själv bildar när man ser en ( vad man kan göra osv). Fittan har inte så stor betydelse om kroppen som hon har gör dig upphetsad.
Citera
2013-10-31, 18:31
Medlem
hrghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
De är oftast jävligt fula och äckliga på grund av de inre blygdläpparna.

Jo, lite det jag menar. Vore det bara ett hål så vore det okej, men det finns liksom så mycket halvläbbig inre anatomi också, som dessutom hänger ut rätt ofta.

Citat:
Tjejer överlag är däremot jävligt snygga. Däremot kan fittor vara sexiga av andra anledningar. Är de våta och tighta så blir det lätt hänt att man tänder till

Inget emot tjejers utseende i övrigt, även om det inte är något jag tänder på. Var mest osäker på om det är en böggrej att tycka att många fittor är rätt läbbiga.
Citera
2013-10-31, 18:32
Medlem
franzstrudels avatar
Jag var en "fittfantast" en gång i tiden. Kanske inte så snygga men fruktansvärt sexiga när de är upphetsade. Bara låta tungan leka runt.

Sen var jag tillsammans med en tjej som åkte på svamp titt som tätt. Då var det inte så kul att jag få en kesoklump i munnen när man var nere(när man ignorerade lukten). Så efter ett tag slutade jag med munlekarna och till slut var det knappt att man använde fingrarna. Sen var den fittan lite ruffsig och hade ett lite annorlunda utseende helt utan inre blygdläppar(typ) än fittor jag varit med innan så när jag hör ordet fittan får jag upp den är lite ruffsifa kesofittan i huvudet.
Riktigt avtänd blev jag, så nu är jag lite av en motståndare mot fittor och i princip bara förspela utan att röra fittan förutom klitoris och in och ut med penis tills båda är nöjda.

Edit; formuleringarna var ännu konstigare än nu
Senast redigerad av franzstrudel 2013-10-31 kl. 18:37.
Citera
2013-10-31, 18:35
Medlem
Lika sexiga som du anser ett manligt rövhål vara.
Citera
2013-10-31, 18:39
Medlem
hrghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av streetlightz
Lika sexiga som du anser ett manligt rövhål vara.

Jo, är ju jävligt irrationellt egentligen om man ser det så. Jag bjuder på den.
Citera
2013-10-31, 18:41
Medlem
hrghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franzstrudel
Jag var en "fittfantast" en gång i tiden. Kanske inte så snygga men fruktansvärt sexiga när de är upphetsade. Bara låta tungan leka runt.

Sen var jag tillsammans med en tjej som åkte på svamp titt som tätt. Då var det inte så kul att jag få en kesoklump i munnen när man var nere(när man ignorerade lukten). Så efter ett tag slutade jag med munlekarna och till slut var det knappt att man använde fingrarna. Sen var den fittan lite ruffsig och hade ett lite annorlunda utseende helt utan inre blygdläppar(typ) än fittor jag varit med innan så när jag hör ordet fittan får jag upp den är lite ruffsifa kesofittan i huvudet.
Riktigt avtänd blev jag, så nu är jag lite av en motståndare mot fittor och i princip bara förspela utan att röra fittan förutom klitoris och in och ut med penis tills båda är nöjda.

Edit; formuleringarna var ännu konstigare än nu

Känns inte helt okej att låta folk gå ned på en om man vet att det kan finnas sånt där nere (eller iaf skulle det kännas så för mig), men en del tjejer kanske behöver bekräftelse på att de är okej som de är eller nåt.
Citera
2013-10-31, 18:46
Medlem
Pusts avatar
Sedd framifrån (frontal nudity som det heter på engelska), ja. Benen ihopstängda, ja. Benen särade, nej.
Citera
2013-10-31, 18:48
Medlem
Jag tycker generellt att de är ganska fina,skulle gärna bekanta migmed fler
Citera
2013-10-31, 18:48
Medlem
Calvinss avatar
Eftersom jag gillar att se fittor, typ beskåda fittorna på mina ligg när de ligger på rygg så kan jag väl säga att jag tycker att de är sexiga. Jag blir ju kåt av bilder på fittor.

Dock finns det många fula fittor, ex. stora köttiga bruna hängiga blygdläppar. Sådant är raka motsatsen, mer avtändande än vad en mansstjärt är för mig.

Håriga fittor gör mig avtänd också.
Citera
2013-10-31, 19:01
Medlem
hrghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Sedd framifrån (frontal nudity som det heter på engelska), ja. Benen ihopstängda, ja. Benen särade, nej.

Rent estetiskt tycker jag det ser bäst ut när det bara är en skåra också. Kan inte bedöma det på andra sätt.

När det är svullet och köttslamsor hänger ut så känns just "yxskada" som ett passande smeknamn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in