2013-10-31, 08:05
Medlem
hejsantests avatar
Five Guys har ju enligt många de godaste "snabbmats-burgarna", kedjan har tillväxt nu i Usa och har även landat i London. Antar att det är samma kvalitet i London som i Usa-restaurangerna?

Frågan är, kommer Five Guys expandera ut till Europa och Sverige?
Citera
2013-10-31, 08:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejsantest
Five Guys har ju enligt många de godaste "snabbmats-burgarna", kedjan har tillväxt nu i Usa och har även landat i London. Antar att det är samma kvalitet i London som i Usa-restaurangerna?

Frågan är, kommer Five Guys expandera ut till Europa och Sverige?

London ligger i Europa.
Citera
2013-10-31, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
London ligger i Europa.
Hahaha! Helt kall, Sket i frågan ^

Skulle vara schysst om dom kom till Sverige.
Five Guys är riktigt gott faktist
Senast redigerad av Don-Vito-Corleone 2013-10-31 kl. 10:12.
Citera
2013-10-31, 15:18
Medlem
ElVagabondos avatar
In n out är bättre........och billigare.
Citera
2013-10-31, 18:27
Medlem
CygneRouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElVagabondo
In n out är bättre........och billigare.

OK, när kommer In n out till Sverige?
Citera
2013-11-01, 00:01
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CygneRouge
OK, när kommer In n out till Sverige?

När kommer Wendy's? Någon av dessa tre tack! Hell, t o m Carl's Jr hade varit trevligt...

Nu blir det o t, sorry - vad heter det där lilla stället som ligger på andra våning i gallerian vid Hötorget, mitt emot biografen? Finns det kvar?
Citera
2013-11-01, 01:17
Medlem
Kan inte låta bli att länka dessa två fantastiska Youtube-videos, och i alla fall Five Guys verkar vara riktigt grymma på att göra burgare.

http://www.youtube.com/watch?v=zGkHRa64sDY

http://www.youtube.com/watch?v=DcJFdCmN98s
Citera
2013-11-01, 02:21
Medlem
Big Bosss avatar
Tror inte det kommer hända tyvärr.
Citera
2013-11-01, 02:49
Medlem
Champinjonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
När kommer Wendy's? Någon av dessa tre tack! Hell, t o m Carl's Jr hade varit trevligt...

Nu blir det o t, sorry - vad heter det där lilla stället som ligger på andra våning i gallerian vid Hötorget, mitt emot biografen? Finns det kvar?

"Gallerian" du tänker på är med största sannoliket Kungshallarna och hamburgehaket som ligger på övervåningen där hette förut Texas Burger C/o, men numera är det Texas Longhorn om jag inte missminner mig (samma personal dock).
Citera
2013-11-01, 07:56
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjonen
"Gallerian" du tänker på är med största sannoliket Kungshallarna och hamburgehaket som ligger på övervåningen där hette förut Texas Burger C/o, men numera är det Texas Longhorn om jag inte missminner mig (samma personal dock).

Haha, ja tack! Glömde t o m bort namnet Kungshallarna. Det var ett tag sen jag var hemma i stan, men nu jävlar blir det burgare! Tackar!
Citera
2013-11-01, 09:38
Medlem
padrons avatar
Five Guys är helt klart min favorit bland de stora burgarkedjorna i USA. Men jag har svårt att se att de skulle etablera sig i Sverige, för liten marknad och kundunderlag.

Givet att de senaste årens hamburgertrend håller i sig skulle det kunna finnas en efterfrågan för att öppna några restauranger i Stockholm och någon i Göteborg. Folk i mindre städer betalar inte +100 kronor för hamburgare, pommes och läsk.
Citera
2013-11-05, 19:46
Medlem
hejsantests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
London ligger i Europa.

Jo det vet jag Glömde skriva övriga...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera