2013-10-31, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Lycka till säger jag och håll dig hemma! Helst i sängen när det blir som jävligast,
Man får influensaliknande symptom med omväxlande feber/frossa och det gör ont ända in i skelettet.
Tur att du inte brukat det så länge, det kanske blir mildare för dig men jag varnar dig iaf.
Ta det bara lugnt och titta på filmer som gör dig glad etc, försök att sova mycket om det går.

Som sagt lycka till och hoppas att det inte blir allt för jävligt!

Tacksam för svaren och förhoppningar.
Citera
2013-10-31, 08:27
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Herregud... Myten verkar vara svår att ta död på, men man kan inte ta stesolid eller annan benso för att förebygga kramper, man måste ta det när man väl får kramp (vilket du då själv inte kan administrera), inte före. Hoppas du inte råkar på en iaf, hur mår du nu? Kanske borde ligga i sängen eller något för att inte riskera slå i huvudet eller så, 8400mg lyrica samt alkohol på det är sjukt mycket. Har du sådan hög tolerans eller provade du bara ta de doserna för att se om du kunde få effekt?
Edit:
Skummade igenom tråden lite och såg att du försökt trappa ned, men tar du över 8000mg varje dag?

Kan säga att jag överlevde iaf utan några skador.
Känner mig fortfarande rätt svängd men det borde inte vara några problem.

Jag tror min hypomani gjorde att jag kunde vara vaken på de där doserna. Tog nämligen 100mg stesolid till. Inte så smart kanske men jag klarade mig och gick och lade mig några timmar senare utan att vingla omkring och ha sönder något.
Kanske gör hypomanin så att man tål mer än vad man borde göra? Har inte tagit några enorma doser dagarna innan nämligen så toleransen kan inte varit speciellt hög..
Citera
2013-10-31, 10:37
Medlem
Asså herregud! Vad jag läser här är ju helt sjukt, ett exempel där nån pumpar 8400mg Lyra & Stes + alkohol på det. Sjukt pga det räcker om man tar 600-750mg med 24h mellanrum, då skjuter toleransen inte i höjden så fort och man kan va skön i flera veckor... Känns det bra att kasta pengarna åt helvete? Ta LAGOM dos och gör nåt mer av vardagen samtidigt som ni mår som gudar. Jaja...

Hursomhelst...

Nån som har koll på exakt när Pfizers patent på Lyrica släpper? Det sades ju Oktober 2013. Vad tror ni effekterna kommer bli, rimligtvis alltså - inte enligt dagdröm?

Ciao
Citera
2013-10-31, 10:50
Medlem
DoomRaiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattjefvel
Asså herregud! Vad jag läser här är ju helt sjukt, ett exempel där nån pumpar 8400mg Lyra & Stes + alkohol på det. Sjukt pga det räcker om man tar 600-750mg med 24h mellanrum, då skjuter toleransen inte i höjden så fort och man kan va skön i flera veckor... Känns det bra att kasta pengarna åt helvete? Ta LAGOM dos och gör nåt mer av vardagen samtidigt som ni mår som gudar. Jaja...

Hursomhelst...

Nån som har koll på exakt när Pfizers patent på Lyrica släpper? Det sades ju Oktober 2013. Vad tror ni effekterna kommer bli, rimligtvis alltså - inte enligt dagdröm?

Ciao

Snubben som gjorde det l'r ju ha någon diagnos inge illa menat.

Men en grej.. Jag blir fascinerad av att folk kan vara så olika jag hatar Lyrica. Blir pigg och skakig av rekommenderade doser. Vad heter det? "Läkar" doser eller utskriven dos pratar jag om nu och sen på berusnings dos så blir jag också skakig men jag mår psykiskt bra men inte fysiskt direkt bara det att man inte bryr sig. Hehe kanske lite dåligt formulerat inlägg e lite full.
Citera
2013-10-31, 11:32
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattjefvel

Hursomhelst...

Ciao

Jag kan var helt ute och cykla nu, men tror patentet går ut år 2017.

Edit: Tittade upp det och det var visst år 2018, så det är ganska länge till.
Senast redigerad av This_is_me_ 2013-10-31 kl. 11:36.
Citera
2013-10-31, 12:58
Medlem
HentaiMannens avatar
Dag 4 på min benzo-behandling mot Lyrica AT...

Känns mycket bra. Föregående dagar har det varit små obehag och liknande på praktiken, men inget alltför jobbigt. Annars har jag varit mig själv till 100%.

Idag kände jag inga obehag på praktiken heller. Har tagit 3-MMC alla fyra dagar, men inga större doser (förres idag) direkt. Mest tagit det för lite energikickar för att orka få saker gjort.

Hursomhelst. Jag har näst intill INGET sug på Lyrica alls. Det enda som är lite "off" nu idag är att jag inte finner motivation till mina vanliga intressen. Det var ju så skönt att göra sådant man tycker om under påverkan på Lyrica. Det är väl det enda jag saknar i stort sett.

Det enda som oroar mig nu är att jag inte kommer kunna släppa benzon så lätt som jag hoppas, jag har en tendens att fastna för substanser som hjälper mig sova då jag har haft sömnproblem så länge jag kan minnas. Det var därför jag började mumsa Lyrica dagligen också liksom.
Citera
2013-10-31, 13:06
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Dag 4 på min benzo-behandling mot Lyrica AT...

Känns mycket bra. Föregående dagar har det varit små obehag och liknande på praktiken, men inget alltför jobbigt. Annars har jag varit mig själv till 100%.

Idag kände jag inga obehag på praktiken heller. Har tagit 3-MMC alla fyra dagar, men inga större doser (förres idag) direkt. Mest tagit det för lite energikickar för att orka få saker gjort.

Hursomhelst. Jag har näst intill INGET sug på Lyrica alls. Det enda som är lite "off" nu idag är att jag inte finner motivation till mina vanliga intressen. Det var ju så skönt att göra sådant man tycker om under påverkan på Lyrica. Det är väl det enda jag saknar i stort sett.

Det enda som oroar mig nu är att jag inte kommer kunna släppa benzon så lätt som jag hoppas, jag har en tendens att fastna för substanser som hjälper mig sova då jag har haft sömnproblem så länge jag kan minnas. Det var därför jag började mumsa Lyrica dagligen också liksom.

Skönt att höra!

Förstår din oro inför benson. Är ju så jäkla lätt att slänga i sig en extra eller "bara idag" tänket. Benso får en ju att sova riktigt skönt också.
Citera
2013-10-31, 13:13
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Skönt att höra!

Förstår din oro inför benson. Är ju så jäkla lätt att slänga i sig en extra eller "bara idag" tänket. Benso får en ju att sova riktigt skönt också.

Exakt... Det var det tänket som fick mig att fastna för en massa olika opiater/opioider under 2011. Blev rejält beroende just pga att man kommer på "ursäkter" att övertala sin hjärna med. "Jag kan ju dra en lina sub idag om jag inte gör det imorgon"...

Sedan är det i full gång. Jag var beroende i ett år av skiten, slutade sedan cold turkey med hjälp av 6-APB(!), sedan dess har jag kunnat ta opiater/opioider sporadiskt utan att fastna. AT'n jag hade har helt enkelt skrämt mig så pass att jag inte vill ta det i mer än ett par dagar i sträck.

Hemskaste tiden i mitt liv, den AT'n.

Att få ha smakat på Lyrica AT verkar skrämt upp mig precis likadant för den substansen. Har åter igen haft chansen att få tag i flera Lyrica (gratis tillochmed) men avstått.
Citera
2013-10-31, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Exakt... Det var det tänket som fick mig att fastna för en massa olika opiater/opioider under 2011. Blev rejält beroende just pga att man kommer på "ursäkter" att övertala sin hjärna med. "Jag kan ju dra en lina sub idag om jag inte gör det imorgon"...

Sedan är det i full gång. Jag var beroende i ett år av skiten, slutade sedan cold turkey med hjälp av 6-APB(!), sedan dess har jag kunnat ta opiater/opioider sporadiskt utan att fastna. AT'n jag hade har helt enkelt skrämt mig så pass att jag inte vill ta det i mer än ett par dagar i sträck.

Hemskaste tiden i mitt liv, den AT'n.

Att få ha smakat på Lyrica AT verkar skrämt upp mig precis likadant för den substansen. Har åter igen haft chansen att få tag i flera Lyrica (gratis tillochmed) men avstått.

Aaa, Lyrica AT är inte att leka med. Har fått en enorm respekt efter sommarn, nu blir det ibland , men ATn är frukatansvärd. Både den fysiska och psykiska hänger samman!
Citera
2013-10-31, 14:10
Medlem
Underdarks avatar
Jävlar vilken resa!
Vaknade först nu och är fortfarande påverkad, trött som satan.
Kan säga såhär; gör inte om det! Jävla slöseri med lyrica och stess och dessutom trött som ett as dagen efter.
Vem vet vad som skulle kunnat hända...
Citera
2013-10-31, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Jävlar vilken resa!
Vaknade först nu och är fortfarande påverkad, trött som satan.
Kan säga såhär; gör inte om det! Jävla slöseri med lyrica och stess och dessutom trött som ett as dagen efter.
Vem vet vad som skulle kunnat hända...

DU kommer vilja dö om du går CT fo sure!
Citera
2013-10-31, 17:50
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
DU kommer vilja dö om du går CT fo sure!

Man mår ju så dåligt så att man inte orkar dö ens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in