Bisarrt att en biljett på Tribuna Tevere (Olimpicos ena långsida) kostar €60-95 när Roma spelar mot Chievo. När jag gick på Lazio-Treviso 2005 på den läktaren har jag för mig att det kostade €23.
Lazio med Di Canio, Oddo, Peruzzi på plan, såväl som Rocchi, Pandev och Stendardo. Treviso med Handanovic, Reginaldo och de oskiljaktiga Filippini-tvillingarna, som spelade i Lazio säsongen innan. Curva Nord körde någon sorts miniprotest mot Lotito genom att sitta ner hela matchen.
Lazio vann med
3-1, efter att Rocchi filmat till sig en straff i slutskedet där Handanovic blev utvisad och en utespelare fick ställa sig i mål.
Citat:
Ursprungligen postat av
JayGatsby
Nån som vet varför hade Lazio hade någon märklig "Lazio Style"-logga på tröjan. Och framförallt; varför har man ingen reklam alls?
Lazio har inte haft något på tröjorna på flera år, bortsett från "Fondazione Gabriele Sandri", Paideia (Lazio läkarklinik), "No racism", och liknande i några enstaka matcher. Handlar nog om att Lotito har satt ett reklampris och är alldeles för stolt för att acceptera lägre summor.
Lazio Style sköter klubbens merchandise och radiokanal.