2013-10-31, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
fifa 14 är full av buggs och disconnections på såväl ps3 och Xbox (pc också?). Sämsta spelet jag någonsin köpt.
Vilka buggar snackar du om nu? Disconnects beror på krångel med erat internet troligtvis, då jag som sagt inte råkat ut för det.
Citera
2013-10-31, 01:04
Medlem
Gtths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Vilka buggar snackar du om nu? Disconnects beror på krångel med erat internet troligtvis, då jag som sagt inte råkat ut för det.

Att titta film, flashbacka och annat fungerar utan problem. Och routern står lägligt nog bredvid min PS3 konsol. Men men, kan ju alltid vara något som spökar förutom EA...
Citera
2013-10-31, 01:06
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Inte en chans. Det skulle innebära att det skulle kosta nära 1miljoner kr i form av goldpacks för att få en Ronaldo. Man kan ju köpa han för ca 2000-3000kr?

räknar avrundat att en goldpack kostar ca 10-15kr.

Om Ronaldo hade varit så ovanlig så skulle han kosta bra mycket mer än 2-3 mille coins.
Men det öppnas ju hur många packs som helst per dag. Kommer väl ut en 20-25 nya Ronaldos per dag.
Citera
2013-10-31, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gtth
Att titta film, flashbacka och annat fungerar utan problem. Och routern står lägligt nog bredvid min PS3 konsol. Men men, kan ju alltid vara något som spökar förutom EA...
Syftar på att det är något som står fel på anslutningen mellan servrarna och erat internet, öppna portar osv.
Citera
2013-10-31, 01:07
Medlem
Citat:
samma här. har fått en freeze på 100+ matcher, men aldrig en DC
Citera
2013-10-31, 01:07
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Hahaha, kan ju undra om det är du som är född igår. Öppnas minst en miljon packs om dagen skulle jag tro, och inte matas det ut 15 nya på marknaden per dag.

Men du fattar väl att folk behåller dom ovanliga spelarna en längre tid kanske aldrig säljer dem om man får en. Du vet att du kan köpa coins och köpa ett iaf med messi, Ronaldo, Zlatan, ribery etc för typ 10 000kr.

Seriöst hur kan du ens vara nära att tro på det?

Om man räknar in att man får coins när man spelar matcher och för andra nitlotter så antar jag att en god gissning är en Ronaldo på ca 2500-5000 goldpacks, MAX!!!
Citera
2013-10-31, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
samma här. har fått en freeze på 100+ matcher, men aldrig en DC
Undrar snabbt såhär bara, finns bara freeze problemet på 360? Hört fela polare som gnällt på det, samtliga 360-lirare
Citera
2013-10-31, 01:09
Medlem
Citat:
Men du fattar väl att folk behåller dom ovanliga spelarna en längre tid kanske aldrig säljer dem om man får en. Du vet att du kan köpa coins och köpa ett iaf med messi, Ronaldo, Zlatan, ribery etc för typ 10 000kr.

Om man räknar in att man får coins när man spelar matcher och för andra nitlotter så antar jag att en god gissning är en Ronaldo på ca 2500-5000 goldpacks, MAX!!!
Du lever i förnekelse. Jaha, det var ju kul att du kan köpa coins. Men vart ligger sambandet mellan coins och card-weight?
Citera
2013-10-31, 01:11
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Hahaha, kan ju undra om det är du som är född igår. Öppnas minst en miljon packs om dagen skulle jag tro, och inte matas det ut 15 nya på marknaden per dag.

Väldigt sant. Det är inte för inte man brukar skämta om att "pappa/mamma betalat laget" när man möter en brittisk 12-åring som har ett fullt IF-lag från BPL. Bakom varje stereotyp ligger ett uns av sanning och i det här fallet stämmer det till 90% av fallen.

Värt att notera är att jag öppnat en hel del packs på de två föregående spelen och fick som max 100-200k spelare i packen jag öppnade för pengar men så ploppade de upp två giganter ur två gratispack. Ena var TOTS Huntelaar på tolvan och andra var Messi på 13. Hört att detta är förvånansvärt vanligt, fast det är väl ännu en "HC-teori".
Citera
2013-10-31, 01:13
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:

Jag har spelat flera matcher där jag vunnit, både singelplayer och multiplayer. När matchen är slut och matchen ska registreras, coins delas ut etc så loggas man ut istället och matchen är ospelad när man loggar in igen. Andra buggar är att i transfermarknaden då spelet kan hänga sig ganska frekvent vissa perioder i exakt samma situation, nämligen när man vunnit en auktion och man ska placera kortet i sin club/tranfer lista så hänger den sig när den laddar.

För någon dag sedan streamade nån snubbe med Xbox och det hängde sig 3ggr på 30min. Hälften av hans förluster var hängda matcher som han lämnat.

Spelar du Pc, Xbox eller ps3?
Citera
2013-10-31, 01:14
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:

Det fattade jag inte. Utveckla.
Citera
2013-10-31, 01:15
Medlem
Citat:
Jag har spelat flera matcher där jag vunnit, både singelplayer och multiplayer. När matchen är slut och matchen ska registreras, coins delas ut etc så loggas man ut istället och matchen är ospelad när man loggar in igen. Andra buggar är att i transfermarknaden då spelet kan hänga sig ganska frekvent vissa perioder i exakt samma situation, nämligen när man vunnit en auktion och man ska placera kortet i sin club/tranfer lista så hänger den sig när den laddar.

För någon dag sedan streamade nån snubbe med Xbox och det hängde sig 3ggr på 30min. Hälften av hans förluster var hängda matcher som han lämnat.

Spelar du Pc, Xbox eller ps3?
Jag lirar PS3, men har hört att det finns en del frysproblem på 360 tyvärr. Är dina portar öppna osv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in