2013-10-31, 00:03
Bannlyst
http://www.futhead.com/14/squads/518692/
Synpunkter på detta? Skulle ni ändra något? Hade ju inte varit fel att på in Martinez på nåt vänster
Citera
2013-10-31, 00:11
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Smaken är som baken Vilken formation spelade du honom i?

Absolut, alla har ju sitt eget lir.
Körde honom i en 4-2-3-1 hybrid med Gomez på top, och jag är ganska resolut i mitt spel så han fick ingen plats.

Inget ont om draxler dock, han är bra som in i helvete och gör många mål.
Citera
2013-10-31, 00:13
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Ägd. Sånt är livet.

Ägd? Är du dum i huvudet eller?
Citera
2013-10-31, 00:33
Medlem
Seether14s avatar
EA kan dö. Vinner matchen och slutsignalen går. Så jävla nöjd, vinner sista vilket innebär uppflyttning. EA bestämmer sig för att jag kan fara åt helvete. Disconnect. Inga coins för matchen, ingenting. Så jävla värdelöst. Jag hinner ju till och med få upp skärmen efter matchen så jag kan se highlights. Två sekunder efter disconnecten kan jag logga in igen.

Det är klart som fan att jag aldrig kommer komma ur division 3 om det fuckar ur såhär hela helvetes jävla tiden. Det är fan parodi att ett så stort företag inte kan lösa såna här jävla småsaker.

Kan allvarligt säga att om jag inte hade lagt pengar på spelet så hade jag fan kastat ut skiten. Synd att man är snål smålänning.

E: Klart är väl fan att man får DNF också. De borde fan ta bort det tills de lagat sina jävla servrar.
Citera
2013-10-31, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
EA kan dö. Vinner matchen och slutsignalen går. Så jävla nöjd, vinner sista vilket innebär uppflyttning. EA bestämmer sig för att jag kan fara åt helvete. Disconnect. Inga coins för matchen, ingenting. Så jävla värdelöst. Jag hinner ju till och med få upp skärmen efter matchen så jag kan se highlights. Två sekunder efter disconnecten kan jag logga in igen.

Det är klart som fan att jag aldrig kommer komma ur division 3 om det fuckar ur såhär hela helvetes jävla tiden. Det är fan parodi att ett så stort företag inte kan lösa såna här jävla småsaker.

Kan allvarligt säga att om jag inte hade lagt pengar på spelet så hade jag fan kastat ut skiten. Synd att man är snål smålänning.

E: Klart är väl fan att man får DNF också. De borde fan ta bort det tills de lagat sina jävla servrar.
Måste vara ditt internet som strular till det. Inte haft en en enda disconnect hittils, och har väl spelat +100.
Citera
2013-10-31, 00:36
Medlem
Gtths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14

Samma här... samma här. Ledde iofs 1-0 efter 10 mintuer "match tid" och så trodde jag han lämnade. Men nej nej, EA! Behövde 3poäng för att avancera! Haha. Underbart! DNF på köööpet!
Citera
2013-10-31, 00:41
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Självklart är dem ovanligare. Deras s.k "card-weight" är hundratals gånger mindre än valfri non-rare.

Okej!

Men vad fan snackar han om? 1 på 75 000 goldpacks att få Ronaldo? är han född igår eller?

https://www.gamepointsnow.com/blog/get-lucky-what-are-the-odds-of-pulling-ronaldo-in-fifa-gold-packs/
Citera
2013-10-31, 00:48
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Okej!

Men vad fan snackar han om? 1 på 75 000 goldpacks att få Ronaldo? är han född igår eller?

https://www.gamepointsnow.com/blog/get-lucky-what-are-the-odds-of-pulling-ronaldo-in-fifa-gold-packs/
Kan nog stämma att det är ungifär 1 på 75 000 att få CR7
Senast redigerad av antonaugustsson 2013-10-31 kl. 00:51.
Citera
2013-10-31, 00:57
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Kan nog stämma att det är ungifär 1 på 75 000 att få CR7

Inte en chans. Det skulle innebära att det skulle kosta nära 1miljoner kr i form av goldpacks för att få en Ronaldo. Man kan ju köpa han för ca 2000-3000kr?

räknar avrundat att en goldpack kostar ca 10-15kr.

Om Ronaldo hade varit så ovanlig så skulle han kosta bra mycket mer än 2-3 mille coins.
Senast redigerad av Jessicaffs 2013-10-31 kl. 01:00.
Citera
2013-10-31, 01:00
Medlem
Gtths avatar
Förutom föregående enstaka post så.. Är vi ensamna om detta eller loggas ni också ur? Hänt 3 gånger irad nu och EA vägrar släppa in mig igen.

Det verkar ha lagt ner helt. Deras server alltså(?).
Citera
2013-10-31, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Okej!

Hahaha, kan ju undra om det är du som är född igår. Öppnas minst en miljon packs om dagen skulle jag tro, och inte matas det ut 15 nya på marknaden per dag.
Citera
2013-10-31, 01:01
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gtth
Förutom föregående enstaka post så.. Är vi ensamna om detta eller loggas ni också ur? Hänt 3 gånger irad nu och EA vägrar släppa in mig igen.

Det verkar ha lagt ner helt. Deras server alltså(?).

fifa 14 är full av buggs och disconnections på såväl ps3 och Xbox (pc också?). Sämsta spelet jag någonsin köpt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in