Citat:
Ursprungligen postat av
sigurt
två frågor:
1. Hur var det egentligen när man började spela online? Den bilen man snodde först blev "min" bil genom att spraya om den och försäkra den (vilket var gratis)
2. Jag har ju ingen plats till en till bil eftersom jag inte köpt garage, tycker det verkar jävligt dyrt med runt 50k för ett garage som bara har plats för två bilar. Hur gjorde ni i det här läget?
Den biljäveln förlorade jag, efter att jag försäkrat den osv.. Loggades ur och den var borta. Gick inte att ringa Mours eller nått sånt, så den var borta. Men uppdraget var kvar, att försäkra en biljävel så jag fick betala det själv, 5k eller nått för en bil jag inte ville ha.
Köpte ett hus för runt 100k som första bostad, främst för jag inte ville bo i ett garage, samt att man inte har tillgång till sin garderob från ett garage. Då fick jag två platser, sen tänkte jag utvidja det med ett garage, så köpte ett för runt 100k med 6 platser tror jag det var, bad move. Förlorade husjävlet..
Jag skulle rekomendera att spara till nått av husen med 10garageplatser, det är det du kommer vilja ha ändå och efter som man inte får behålla husen man köper så är allt annat slöseri med cash! Köp vapen och ammo istället =)
BTW; Har vi fått cashen än?! PM; CITATA så jag hittar svaret.